تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804014331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات قرآن و معارف دانش‌آموزان در دیر برگزار شد/ برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانشجویان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر
مسابقات قرآن و معارف دانش‌آموزان در دیر برگزار شد/ برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانشجویان
بندردیر- خبرگزاری مهر: مسابقات استانی قرآن و معارف اسلامی ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم در دبستان آیت الله سعیدی دیر برگزارشد.



به گزارش خبرنگار مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیر ظهر پنجشنبه در حاشیه این مراسم گفت: دراین مسابقات 300دانش آموز نوبت صبح پسران و نوبت و عصر دختران شرکت دارند. اسماعیل مختارزاده افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، احکام اسلامی، انشای نماز، صحیفه سجادیه، مداحی و اذان برگزار می‌شود که نفرات اول هر رشته در مقطع متوسطه اول و دوم انتخاب می شوند. وی گفت: این مسابقات بصورت قطبی حوزه جنوبی برگزار شده که دانش‌آموزان منطقه بردخون، دیر، کنگان، جم و عسلویه در این مسابقات به رقابت می‌پردازند. معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش دیر اضافه کرد: 40 داور مرد و زن کار داوری این مسابقات را برعهده دارند. وی گفت: قرآن معجزه جاویدان پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و بر‌ترین کتاب شناخت و معرفت بوده، کتاب انسان سازی و تربیت که تمامی راه‌های رستگاری در آن یادآوری شده است. مختارزاده یادآور شد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی باید تلاش کنیم در مسیر اعتلای فرهنگ در مدارس گام برداریم. وی گفت: کلاس های ویژه قرآنی با محوریت حفظ قرآن در مدرسه تخصصی قرآن کریم امام خمینی(ره) انجام می گیرد که این کلاس ها در روحیه ایمانی وقرآنی دانش آموزان تاثیربسزایی داشته است. معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیر بیان داشت: در مدارس دیر تعداد30 مربی پرورشی به فعالیت های پرورشی مشغول هستند. مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دیّر مسابقات شفاهی قرآن وعترت با حضور دانشجویان و مسئولان شهرستان در محل نمارخانه دانشگاه آزاداسلامی مرکزبندردیر برگزار شد. رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز دیر در این آئین گفت: این مسابقات با شرکت 17 قاری در رشته ترتیل و تحقیق برگزارشد که آقایان  عباس غلامی ،احمدابراهیمی وحجت الاسلام عبدالحسن ابراهیمیاین مسابقات را داوری می کردند. عبدالعزیز بحرانی افزود: برای دانشگاهیان در محیط علمی فرصت مغتنمی برای مسابقات فرهنگی با محوریت قرآن وعترت در برنامه های رابردی فرهنگی لحاظ شده است. وی بیان داشت: کانون های قرآن و عترت  پيرامون اهميت و جايگاه فعاليت هاي قرآني در دانشگاه و تأثير آن بر تقويت ايمان دانشگاهيان تاثیرگذارمی باشد و از دست اندركاران مسابقات قرآني قدردانی کرد. وی گفت: در پایان شش نفر برتر مسابقات معرفی شدند و به رسم یادبود برای همه شرکت کنندگان و عوامل برگزارکننده این مسابقات لوج سپاس و هدایایی اهداشد. بحرانی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بندر دیر همواره نسبت به مسائل فرهنگی و آموزشی  توجه و نگاه خاص داشته است و طی سال‌های اخیر در زمینه اقامه نماز و كارهایی كه به این ستاد مربوط می‌شود، بسیار فعال عمل کرده است.


۱۳۹۳/۲/۱۱ - ۱۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن