تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815669004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش شهرستان قدس در سال 92 در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ورزش شهرستان قدس در سال 92 در یک نگاه شهرقدس-ایرنا-رییس اداره ورزش و جوانان قدس گفت: عناوین قهرمانی کسب شده توسط ورزشکاران این شهرستان شامل 20 مقام بین المللی، 2 مقام فدراسیونی جهانی، 3 مقام سبکی جهان، 3 مقام آسیایی و 3 مقام در استان می باشد.


ˈابوطالب آذربراˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، تعداد ورزشکاران سازمان یافته، دارای کارت و بیمه در بخش بانوان را سه هزار نفر و در میان آقایان را هفت هزار نفر برشمرد و گفت: در میان ورزشکاران شهرستان دو ملی پوش در بخش بانوان، 11 نفر در بخش آقایان و نوجوانان به اردوی تیم های ملی راه یافتند.
وی افزود: ورزشکاران زن با شرکت در 12 مسابقه استانی مدال آور بودند و مردان نیز از 98 مسابقه استانی، کشوری و برون مرزی موفق به کسب مدال شده اند.
آذر برا از برگزاری 10 مسابقه داخلی، در بخش بانوان خبر داد و افزود: این مسابقات در رشته های مختلف از جمله والیبال، کاراته، رزمی، همگانی، آمادگی جسمانی، دومیدانی و ژیمناستیک بوده و 39 مسابقه داخلی و نیز در بخش آقایان در رشته های متنوعی از قبیل بوکس، پرورش اندام، کواندو، جودو، ژیمناستیک، فوتبال، کشتی، کاراته، کونگ فو، والیبال، ووشو، رزمی و ورزشهای همگانی برگزار شده اند.
وی با اعلام میزبانی مسابقات رزمی و کاراته با حضور بانوان ورزشکار، در شهرستان قدس در سال گذشته، افزود: در بخش مردان نیز هیاتهای جودو، موی تای و بوکس میزبانی چند مسابقه را به عهده داشتند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، از فعالیت خوب بانوان ورزشکار شهرستانی خبر داد و افزود: علاوه بر شرکت بانوان در مسابقات داخلی باشگاه های شهرستان، ورزشکارانی در رشته های دوومیدانی، شطرنج، شنا، والیبال و رزمی به مسابقات خارج از شهرستان نیز اعزام شدند، همچنین آقایان در 66 رشته از جمله رزمی، شنا، بسکتبال، تنیس روی میز و وزنه برداری نیز در این رقابتها شرکت کردند.
وی با اشاره به برگزاری نشستهای مشترک متعدد با مسوولین هیاتهای ورزشی و تشکیل شورای ورزشی شهرستان، گفت: در پی این جلسات، ستاد حامیان ورزش و هماهنگی با بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری ور ورزش شهرستان تشکیل شد.
وی از امضای تفاهم نامه با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اشتغال قهرمانان ورزشی خبر داد و گفت: همچنین برای جذب حامی ورزشی با صاحبان صنایع و نماینده شرکت نفت پارس، جلساتی برگزار شد.
رییس اداره ورزش و جوانان قدس، با اشاره به پاره ای از فعالیتهای عمرانی این اداره، گفت: در این خصوص می توان به احداث و تجهیز ساختمان جدید اداره، مرمت و بازسازی استخر آبشار و احداث سونا، جکوزی، استخر کودک، راه اندازی دفتر هیات تکواندو، پرورش اندام و کونگ فو، کاراته و رفع مشکلات گرمایشی سالن های ورزشی شهدای گمنام، حجاب و شهدای دانش آموز در این شهرستان اشاره کرد.
این مسوول ورزشی، در راستای حل مشکلات ورزش شهرستان از گسترش اماکن ورزشی یاد کرد و گفت: با صدور 4 پروانه فعالیت و تمدید 3 پروانه فعالیت، سعی کردیم از دغدغه هیاتهای ورزشی شهرستان بکاهیم.
وی اضافه کرد: همچنین به منظور بازدهی بیشتر این هیاتها در سال گذشته 210 مورد بازدید دوره ای از اماکن ورزشی به عمل آمد و 25 اخطار نیز به برخی از این باشگاهها داده شد و درجه بندی اماکن ورزشی سطح شهرستان با هماهنگی اداره کل مطبوع انجام و به باشگاهها ابلاغ شد.
وی از افتخارات ورزش شهرستان در سال 92، به حضور وزیر ورزش و جوانان به عنوان اولین بازدیدش از شهرستانهای استان تهران نام برد و گفت: از مصوبات این بازدید، تصویب چارت تشکیلات اداری، مساعدت در تکمیل خانه کشتی و احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال بود، همچنین حضور چند باره مدیرکل ورزش استان تهران در این شهرستان نشان دهنده توجه ویژه وی به ورزش قدس می باشد.
آذربرا با اعلام فعالیتهای فرهنگی این اداره، مسوولین هیاتها و ورزشکاران قدس، اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار و گلباران مزار شهدای شهرستان در ایام دهه مبارک فجر و هفته تربیت بدنی، تجدید پیمان با امام راحل در سالگرد رحلت و ایام مبارک فجر و بازدید از مجتمع معلولین و سالمندان قدس در روزهای پایانی سال از این فعالیتها بود.
وی از جشنواره ها و مراسم تجلیل برگزار شده به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 92 اشاره و گفت: این جشنواره با حضور 40 هیات ورزشی و مراسم تجلیل از قهرمانان، مسوولین هیاتهای ورزشی و باشگاه داران با حضور مدیرکل در سالن آمفی تئاتر اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.
تهرام/5570/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن