تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820886935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قفل 12ساله پروژه نیمه تمام مجموعه وزشی شهرستان دلفان گشوده شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قفل 12ساله پروژه نیمه تمام مجموعه وزشی شهرستان دلفان گشوده شد خرم آباد - دلفان - ایرنا - در بازدید وزیر ورزش و جوانان و استاندار لرستان از پروژه ایجاد و توسعه سکوی تماشاگران مجموعه ورزشی شهرستان دلفان، قفل 12 ساله این طرح نیمه تمام ورزشی گشوده شد.


به گزارش ایرنا، استاندار لرستان در جریان این بازدید با اشاره به توانمندی های ورزش شهرستان دلفان و کمبود مکان های ورزشی در شهرستان به عنوان یکی از مشکلات جوانان این دیار، گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه سکوی تماشاگران نورآباد یکی از نیازهای اساسی جوانان و از پروژه های حیاتی این شهرستان است .
هوشنگ بازوند افزود: این طرح در زمینی به مساحت هزار و 700 متر مربع در سال 81 عملیات آغاز شده که به علت نبود اعتبار و ضعف مجریان تاکنون چندین پیمانکار آن تعویض شده است.
به گفته وی ، این طرح با گذشت 12 سال هنوز 40 درصد پیشرفت کاری دارد.
استاندار لرستان یاد آور شد: این پروژه دارای 12 سالن ورزشی است که در صورت تکمیل و بهره برداری سرانه ورزشی شهرستان دلفان به نحو چشمگیری افزایش می یابد .
وی ، اعتبار مورد نیاز این طرح را بیش از 24 میلیارد ریال عنوان کرد و تصریح کرد: از محل اعتبارات ماده 180 قانون بودجه مبلغ بیش از 10 میلیارد ریال تخصیص می دهیم و امیدواریم وزیر ورزش و جوانان نیز به همین میزان اعتبار تکمیلی این پروژه را تخصیص دهند .
وزیر ورزش و جوانان نیز در این بازدید با قدردانی از پیگیریهای استاندار لرستان و تسلط وی به جزئیات پروژه های ورزشی استان تکمیل این پروژه را مورد تاکید قرار داد .
محمود گودرزی اظهار داشت : امیدواریم با همکاری استاندار محترم بتوانیم این پروژه را تکمیل کنیم .
وی بیان داشت : با درخواست استاندار لرستان ما نیز اعتبار مورد نیاز این پروژه را تخصیص می دهیم و امیدواریم تا پایان سال و حداکثر تا پایان نیمه اول سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد .
شهرستان دلفان در شمال استان لرستان واقع شده است.
7270/1625
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن