تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819429634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محبوبیت عجیب پوتین در بین امریکایی ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: محبوبیت عجیب پوتین در بین امریکایی ها


نتایج نظرسنجی شرکت «یوگاو» نشان می دهد، بیش از نیمی از مردم آمریکا، یعنی پنجاه و یک درصد معتقدند اگر رئیس جمهور کشورشان درحال غرق شدن باشد، رئیس جمهور روسیه، وی را نجات نخواهد داد. در این نظرسنجی، تنها بیست و پنج درصد آمریکایی ها، نظر دیگری دارند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حدود پنجاه و سه درصد آنها اظهارات اوباما را در مورد آمادگی برای کمک به پوتین در حال غرق شدن درست می دانند، درحالی که بیست و نه درصد در این خصوص تردید دارند.
پوتین رئیس جمهور روسیه در حال شنا

چهل و هشت درصد پرسش شوندگان در پاسخ به این پرسش که پوتین را به عنوان ناجی خود ترجیح می دهند یا اوباما را؟ دچار غلیان احساسات میهن پرستانه شده و رئیس جمهور کشور خودشان را برگزیده اند و بیست درصد پوتین را ترجیح داده اند. اگرچه در این سوال، اوباما برنده شده، اما او رئیس جمهور امریکا است و اینکه بیست درصد امریکایی ها پوتین را به او ترجیح می دهند، نکته قابل تاملی است.
افزون براین هفتاد درصد شرکت کنندگان نظرسنجی آمادگی خود را برای نجات اوباما و پنجاه و هفت درصد آمادگیشان را برای نجات ولادیمیر پوتین بیان کرده اند.
گفتنی است هفدهم آوریل دختربچه شش ساله روسی به نام آلبینا طی تماس تلفنی مستقیم با رئیس جمهور پوتین این پرسش را مطرح کرد که اگر اوباما را درحال غرق شدن ببیند وی را نجات خواهد داد؟
اوباما رئیس جمهور آمریکا در حال شنا
پوتین در پاسخ اظهار داشت نسبت به شهامت اوباما اطمینان دارد و به همین دلیل بدون تردید به وی کمک خواهد کرد. به گفته وی در چنین شرایطی باید بین روابط شخصی و دولتی تفاوت قائل شد.
اوباما هم روز بیست و پنجم آوریل طی سخنانی در کنفرانس خبری در کره جنوبی اظهار داشت، اگر پوتین درحال غرق شدن باشد وی را نجات خواهد داد.
وی تاکید کرد شناگر خوبی است که در هاوایی بزرگ شده و تجربه خوبی در این زمینه دارد.


پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن