تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804673140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزودن 30 فروند هواپیما تا پایان سال/ آزاد سازی قیمت بلیت هواپیما


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد؛ افزودن 30 فروند هواپیما تا پایان سال/ آزاد سازی قیمت بلیت هواپیما خبرگزاری پانا: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آزاد سازی قیمت بلیط هواپیما خبر داد و گفت: تا پایان سال 30 فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور افزوده می شود.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ساعت 15:51



به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا ، علیرضا جهانگیریان با تاکید بر اینکه آزادسازی قیمت بلیط هواپیما منجر به رقابت بین شرکت‌های هواپیمایی می‌شود، گفت: برخی کشورها موفق در اجرای آزادسازی بودند و برخی دیگر موفقیت چندانی به دست نیاوردند.
به گفته وی، افزایش قیمت منحصر به بلیت هواپیما نبوده بلکه در زمینه کالاها و خدمات هر ساله نرخ‌ها بالا می رود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور اضافه کرد: با توجه به رشد قیمت حامل‌های انرژی و نرخ ارز هزینه ارائه خدمات برای شرکت‌های هواپیمایی افزایش یافته و ممکن است آزادسازی نرخ بلیت هواپیما حتی تعدیل‌هایی در نرخ‌ها ایجاد کند.
وی با اشاره به افزایش قیمت بلیت هواپیما در سال 91 ادامه داد: با محاسبه افزایش هزینه‌های شرکت‌ها به دنبال کنترل نرخها هستیم به طوری که ممکن است بعد از آزاد سازی ،قیمت ها کمتر از نرخ تورم سالانه بالا برود.
جهانگیریان در جمع خبرنگاران از افزودن 30 فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: پروسه مذاکرات ورود قطعات هواپیما به ایران یک روند است و نیاز به زمان دارد.
وی با اشاره به اینکه برخی از اطلاعات بسیار با اهمیت از سوی طرف خارجی برای ما ارسال شده است، ادامه داد: اگر این اطلاعات دریافت نمی شد مجبور بودیم تعدادی از هواپیماها را زمین گیر کنیم و همچنین تعدادی از کارشناسان آن شرکت ها به کشور ما آمدند و مذاکراتی در این خصوص انجام شد.
رئیس سازمان هواپیمایی در ادامه به افزایش 20 درصدی پروازها در نوروز امسال اشاره کرد و گفت: این امر نشان می دهد ما توانسته ایم ناوگان خود را به خوبی تجهیز و تامین کنیم اما در حوزه قطعه حساسیت بیشتری وجود دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکل سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی در برخی کشورها، توضیح داد: در برخی از زمینه ها تعاملات خوبی انجام شده اما در زمینه هایی مانند سوخت رسانی به این شکل پیش نرفته است بنابراین با برخی از کشورهای اروپایی در حال مذاکره ایم.
وی با اشاره به اعلام آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در نیمه اول سال 93 توسط وزیر گفت: سعی ما بر این است که در قالب سیاست های دولت و در چارچوب زمانی که وزیر اعلام کرد یعنی در شش ماهه ابتدایی امسال این قانون اجرایی شود.
جهانگیریان در ادامه افزود: در حال حاضر 160 فرودگاه رسمی و تعدادی فرودگاه موقت در کشور وجود دارد که زیرساخت جابجایی 75 میلیون مسافر را دارد اما عملکرد ما 25 میلیون مسافر در سال 92 بوده است به این معنا که از یک سوم ظرفیت فرودگاه استفاده می شود.
وی با بیان اینکه بخشی از این موضوع به کمبود ناوگان بر می گردد، ادامه داد: هم اکنون 250 هواپیمای ثبت شده وجود دارد که 150 فروند آن فعال هستند و مابقی یا فرسوده بوده و یا به دلیل نبود قطعات زمین گیر هستند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تکمیل فرودگاه امام را بزرگترین پروژه زیرساختی وزارت راه عنوان کرد و گفت: این فرودگاه 5 میلیون مسافر را در سال می پذیرد در صورتی که باید این رقم به 20 میلیون مسافر برسد که طرح فاز دوم آن از اولویت های اصلی ما است.
وی با بیان این که در حوزه ناوگان هم تصمیماتی از صندوق توسعه ملی دریافت کرده ایم ، بیان کرد: تا کنون بیش از 500 میلیون دلار به ایرلاین ها تخصیص یافته است که موافقت صندوق را برای دریافت بیش از 500 میلیون دلار دیگر گرفتیم.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن