تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818978736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفوذي مايکروسافت نبودم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۱۱ب.ظ)
مدير سابق نوکيا: نفوذي مايکروسافت نبودم استفان الاپ مديرعامل سابق نوکيا که هم‌اکنون معاون اول شرکت مايکروسافت محسوب مي‌شود در يک جلسه پرسش و پاسخ وبلاگي از تصميم خود براي فروش نوکيا دفاع کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از لايت ريدينگ، وي که قبلا از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ يکي از مديران ارشد مايکروسافت بوده، همچنين در مورد آينده برند نوکيا و برنامه هاي مايکروسافت در حوزه محصولات همراه نيز اظهار نظر کرد.
استفان الاپ استفاده از سيستم عامل ويندوز فون در گوشي هاي قبلي نوکيا را نيز تصميم درستي دانست و از برنامه هاي مايکروسافت براي عرضه تبلت‌ها و گوشي‌هاي جديد، به روزرساني سخت افزار Xbox، Surface، نمايشگرهاي بزرگ لمسي و ... خبر داد.
الاپ خبر استفاده مايکروسافت از برند نوکيا بر روي گوشي‌هاي توليدي اين شرکت را در آينده تاييد کرد، اما تصريح کرد اين مدت زمان طولاني نخواهد بود و براي انتخاب يک برند مناسب در گوشي‌هاي هوشمند مايکروسافت تلاش‌هايي در جريان است.
مدير عامل سابق نوکيا در زمان حضور در اين شرکت فنلاندي سيستم عامل ويندوز فون را جايگزين سيمبين کرد و همکاري‌هاي گسترده اي با مايکروسافت داشت که در نهايت جايگاه هيچ يک از اين دو شرکت را در بازار تلفن همراه چندان ارتقا نداد.
فروش گوشي‌هاي نوکيا در سال ۲۰۱۳ نسبت به سال ۲۰۱۲ حدود ۲۹ درصد کاهش يافت و الاپ پس از موافقت با فروش نوکيا به مايکروسافت متهم شد که در عمل مانند يک مامور نفوذي عمل کرده تا برنامه هاي قديمي مايکروسافت براي خريد نوکيا را اجرايي کند.
وي با رد اين اتهام گفت هميشه به نفع نوکيا و سهام داران آن عمل کرده و تمامي تصميمات مربوط به کسب و کار و استراتژي هاي اين شرکت با حمايت و تصويب هيات مديره نوکيا گرفته شده است که من هم يک عضو آن بودم.
الاپ عرضه اولين سري از گوشي هاي نوکيا که مجهز به سيستم عامل آندرويد هستند را نيز تصميم درستي دانست.
اين سري که با عنوان X نام گذاري شده اند با سرويس‌هاي مايکروسافت و نوکيا و نه گوگل سازگار دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن