تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820256520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو بازیکن جدید به ترکیب تیم فوتبال ساحلی خزر رودسر افزوده شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو بازیکن جدید به ترکیب تیم فوتبال ساحلی خزر رودسر افزوده شد رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ساحلی خزر رودسر از جذب دو بازیکن جدید در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی در این باشگاه خبر داد.


ˈوحید قاسمی پورˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور حضور مقتدرانه باشگاه ساحلی خزر رودسر در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی در فصل جدید رقابت ها ˈحسن عبداللهی ˈو ˈمحمد احمد زاده ˈ که عضو تیم ملی فوتبال ساحلی هستند امسال به ترکیب تیم باشگاه ساحلی خزر رودسر افزوده شدند.
وی رویکرد این باشگاه را در جذب بازیکنان جوان دانست و اظهار کرد: اصول و مبنای کار باشگاه خزر رودسر بر پایه جوانگرایی بوده و بر این اساس بازیکنان جدیدی همچون سینا رحمتی، مهدی احمد زاده و سجاد عباسی از بازیکنان جوان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی به ترکیب تیم رودسر افزوده شدند.
به گفته وی، همچنین از بازیکنان با تجربه شهرهای همجوار همچون محسن فکوری نیز که پیشتر در تیم فوتبال شهرداری کلاچای بودند بهره گیری خواهیم کرد.
قاسمی پور اضافه کرد: تلاش داریم این تیم را به جایگاه واقعی خود که کسب مقام قهرمانی است ارتقا دهیم.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی باشگاه خزر رودسر با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی در گروه شمال کشور از 18اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود، افزود: این باشگاه در نخستین مصاف به احتمال فراوان مقابل لسمان مروارید خزر یا قوی سپید بندر انزلی قرار خواهد گرفت.
قاسمی پور یادآور شد: در رقابت های فوتبال ساحلی که در دو گروه شمال و جنوب برگزار می شود در هر گروه هفت تیم حضور دارند .
به گفته وی، سال گذشته تیم تیم باشگاه خزر رودسر در گروه شمال کشور مقام سوم را بدست آورد.
شهرستان ساحلی رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.ک/3
7290/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن