تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820463777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تجلیل از معلم 13 اردیبهشت در مدارس مازندران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مراسم تجلیل از معلم 13 اردیبهشت در مدارس مازندران برگزار می شود ساری- ایرنا-مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت : مراسم تجلیل از مقام معلم امسال روز سیزدهم اردیبهشت در مدارس استان برگزار می شود.


12 اردیبهشت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری روز معلم نام دارد که امسال مصادف با روز جمعه است.
ˈ سید علی قاسمیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مراسم نمایدین تجلیل از مقام معلم در مازندران با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در دبیرستان ایراندخت پروین ساری برگزار می شود.
وی گفت : مراسم استانی بزرگداشت مقام معلم هم با حضور 629 معلم و مدیر نمونه کشوری و استانی و همچنین معلمان نمونه شهرستانی، مدیران و روسای آموزش و پرورش و دبیران ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان ها و مناطق در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری برگزار خواهد شد.
او افزود : مراسم تجلیل از معلمان نمونه مازندران در رده کشوری و استانی نیز با حضور وزیر آموزش و پرورش امروز در نوشهر برگزار می شود.
مدیر کل آموزش وپرورش آموزش و پرورش مازندران روز شمار برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم را هم اعلام کرد و گفت : روز جمعه 12اردیبهشت که نخستین روز از هفته معلم است عنوان روز معلم ، پیام آور امید، انتظار و رستگاری را بر خود دارد.
وی افزود : روز شنبه به نام معلم ، زمینه ساز عزم ملی و مدیریت جهادی، یکشنبه با عنوان شهید مطهری الگوی تدبیر و اعتدال ، دوشنبه با عنوان معلم مروج فرهنگ اسلامی و ملی سه شنبه با نام معلم منتقد، دانش آموز پرسشگر، چهار شنبه به عنوان معلم و میثاق با ولایت و پنجشنبه 18اردیبهشت هم روز معلم نماد ایثار و شهادت نام گرفته است.
استان مازندران 480 هزار دانش آموز و 42 هزار نفر نیروی فرهنگی دارد.ک/3
1888/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن