تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815356151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور 381 گواهینامه صادارتی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل استاندارد استان تهران اعلام کرد: صدور 381 گواهینامه صادارتی خبرگزاری پانا: مدیر کل استاندارد استان تهران از صدور 381 گواهینامه صادارتی در سال گذشته خبر داد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۹ ارديبهشت ساعت 09:30



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران ، مسلم بیات گفت : گواهینامه های صادراتی درسال 91 ، حدود 637 فقره و در سال های 90و 89 ، به ترتیب 565 و 779 گواهینامه بوده است .
وی با اشاره به اهداف این اداره کل مبنی بر کنترل کیفی کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری و جلوگیری از صدور کالاهای فاقد کیفیت تصریح کرد : نداشتن نظارت کافی بر امور صادرات باعث خدشه دار شدن موقعیت کالاهای ایرانی در جهان می شود.
وی افزود : نظارت بر کالاهای صادراتی برای اطمینان از انطباق کالا صادراتی مشمول مقررات اجباری استاندارد با استاندارد های ملی ایران ، یا استاندارد کشور مقصد یا استاندارد مورد قبول خریدار کالاست.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن