تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805195944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید از ظرفیت گیلان در تولید و صدور محصولات ارگانیک بهره گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باید از ظرفیت گیلان در تولید و صدور محصولات ارگانیک بهره گرفت انزلی - ایرنا - رئیس هیأت مدیره کنفدارسیون صادرات ایران با اشاره به توجه جهانی به محصولات کشاورزی ارگانیک، بر لزوم بهره برداری از ظرفیت گیلان در تولید و صدور این محصولات تاکید کرد .


به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی منطقه آزاد انزلی به ایرنا، ˈسید رضا نورانیˈ در جلسه تجار و صادرکنندگان کالا در منطقه آزاد انزلی اظهار کرد : منطقه آزاد انزلی می تواند نقطه پایلوت فرآوری و صادرات محصولات کشاورزی ارگانیک کشور به بازارهای بین الملی باشد.
وی افزود : با توجه به تولید انواع محصولات کشاورزی در گیلان می توان با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی، وزارت جهادکشاورزی و گمرکات کشور در این عرصه جدید تجاری حضور موفقی داشت.
رئیس هیأت مدیره کنفدارسیون صادرات ایران خواستار ادامه این جلسات با حضور تجار ایرانی فعال در کشورهای حاشیه دریای خزر و قفقاز برای استفاده از تجربیات و توانمندی های آنان شد.
وی تصریح کرد: با توجه به توانمندی های گردشگری و ترانزیتی استان و اقدمات صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در ماه های اخیر، در آینده نزدیک این منطقه از سایر مناطق آزاد کشور سبقت می گیرد.
رئیس هیأت مدیره کنفدارسیون صادرات ایران با بیان اینکه 33 تشکل عضو این کنفدراسیون 80 درصد از صادرات غیرنفتی کشور را برعهده دارند، خواستار همکاری بیشتر نهادهای همکار در زمینه حمایت از صادرکنندگان شد .
وی خاطرنشان کرد : در سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری؛ بر لزوم حمایت ازصادرات و جایگاه مناطق آزاد تأکید شده و تشکیل دومین جلسه باحضور اعضای این کنفدراسیون و اتاق های بازرگانی، نشان از عزم جدی دو طرف برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
نورانی با اعلام آمادگی برای حضور فعال در منطقه آزاد انزلی و بهره گیری از مزایا و معافیت های قانونی آن در جهت توسعه صادرات غیرنفتی کشور افزود: دارا بودن مزایای قانونی متعدد برای سرمایه گذاری بخصوص در زمینه فرآوری محصولات کشاورزی و بخش های مختلف صنعت گردشگری بهمراه ظرفیت های متنوع در ترانزیت منطقه ای و بین المللی از دیگر جاذبه های فعالیت اقتصادی در منطقه آزاد انزلی است.
وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت های حمل و نقل ریلی و گردشگری از سوی نهادهای دولتی، زمینه را برای حضور گسترده تر صادرکنندگان مهیا می کند.
رئیس هیأت مدیره کنفدارسیون صادرات ایران اقدام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی برای تشکیل جلسه با حضور مسوولان نهادهای اجرایی استان گیلان را ارزشمند خواند و افزود: حضور معاون برنامه ریزی استاندار، نماینده مجلس، فرماندار و مدیران کل بنادر، دارایی، گمرک و جهادکشاورزی استان حکایت از وجود عزم مشترک برای توسعه صادرات از طریق منطقه آزاد انزلی و پاسخگویی مسوولان به دغدغه های فعالان اقتصادی قابل تقدیر است.
منطقه آزاد انزلی به موجب قانون ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی مصوب دوم شهریور 1382 ایجاد شد. سال 1383 به استناد قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی، اساسنامه سازمان تائید و با تعیین محدوده در تاریخ هشتم خرداد 1384 فعالیت سازمان منطقه آزاد انزلی در مساحتی حدود سه هزار و 200 هکتار در سه بخش مجزا شامل محدوده بندری، شهرک صنعتی و ناحیه اطراف آن و محدوده تجاری آغاز شد.
نزدیکی به بازارکشورهای CIS، آسیای میانه و قفقاز یا جمعیتی نزدیک بر400 میلیون نفر ، دسترسی آسان به اروپا ، گشایش اعتبار اسنادی بلند مدت (LC) جهت بازرگانان منطقه ، صدور مجوز فعالیت در کوتاه ترین زمان ممکن ، وجود مجتمع های تجاری ، نمایشگاهی، برخورداری از معافیت های مالیاتی، امکان ورود ماشین آلات ، قطعات و مواد اولیه جهت صنایع منطقه بدون عوارض گمرکی و بهره مندی از مزیت قانون ارزش افزوده برای واحدهای تولیدی منطقه، آزادی ورود و خروج سرمایه و سود حاصل از فعالیت های اقتصادی، مقررات صادرات و واردات و امور گمرکی خاص ، عدم نیاز به صدور روادید (ویزا) جهت ورود و خروج اتباع خارجی از مبادی ورودی و خروجی مجاز منطقه ،مقررات اخذ عوارض خاص منطقه آزاد انزلی و معافیت از عوارض معمول کشور ،مقررات ثبت شرکت ها و مالکیت های صنعتی و معنوی خاص و آسان منطقه آزاد انزلی ،صدور مجوزه بهره برداری و مجوز فعالیت در کمترین زمان از جمله مزایای این منطقه است.
نشست تخصصی بازرگانان و صادرکنندگان کشور 24 و 25 فروردین بدون حضور خبرنگاران در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.ک/1
620/695
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن