تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821224972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم از خرید حیوانات وحشی اجتناب کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مردم از خرید حیوانات وحشی اجتناب کنند تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از مردم خواست از خرید و یا گرفتن حیوانات وحشی خودداری کنند.


ˈاسماعیل میرانزادهˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه فصل زاد و ولد حیوانات وحشی است مردم از خرید و یا گرفتن حیوانات بویژه نوزاد نابالغ این حیوانات خودداری کنند.
وی ادامه داد: روز گذشته (یکشنبه ) عوامل یگان حفاظتی محیط زیست استان تهران با خبر شدند یک راس حیوان وحشی در منزلی در منطقه چیتگر نگهداری می شود.
میرانزاده اظهارکرد: همان روز نیروهای حفاظت محیط زیست تهران با کسب حکم دستور قضایی از مراجع مربوط و با هماهنگی کلانتری 145 چیتگر به محل اعلام شده مراجعه کردند.
وی افزود: در تفتیش از محل، یک راس بره نر (قوچ وحشی نابالغ) به انضمام دو قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی تک لول، 232 تیر فشنگ و مقداری از بقایای گوشت لاشه شکاری کشف و با تشکیل پرونده، متخلف را به مقامات قضایی معرفی کردند.
میرانزاده در ادامه با اشاره به وضعیت بره قوچ گفت: این بره (قوچ نابالغ) شیرخوار به قرنطینه پارک پردیسان که تحت نظارت دامپزشک سازمان محیط زیست است تحویل داده شد تا پس از پایان دوران شیرخواری و کسب توانایی برای علف خواری به طبیعت خود یعنی در کنار گله های قوچ و میش رها شود.
وی افزود: سایر وسایل مکشوفه نیز تا تعیین تکلیف قضایی دراختیار اداره کل محیط زیست تحویل داده شد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران در درخواست از مردم گفت: با توجه به اینکه فصل زاد و ولد حیوانات حیات وحش در حوزه طبیعی استان تهران شروع می شود انتظار می رود مردم سعی نکنند نوزاد این حیوانات حیات وحش را به دلیل زیبایی که دارند، بگیرند.
وی افزود: چراکه این حیوانات غیر از زیستگاه اصلی خودشان و دور از مادران خود دوام نمی آورند و به طور قطع تلف می شوند.
وی افزود: مردم در صورت مشاهده نوزاد حیوانی که از گله و رمه جدا شده و یا اینکه این در جایی خرید و فروش می شود با شماره های 77359564 و4-7735581 یگان حفاظت محیط زیست استان تهران تماس بگیرند تا با اطلاع رسانی به موقع در حفظ این ثروت ملی ما را یاری کنند.
تهرام/1699/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن