تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812920093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمينه لازم براي يادگيري حرفه هاي محلي بايد توسط آموزش و پرورش مهيا شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی فريادخواه:
زمينه لازم براي يادگيري حرفه هاي محلي بايد توسط آموزش و پرورش مهيا شود
هوراند-خبرگزاري مهر:فرماندار شهرستان هوراند گفت:آموزش و پرورش بايد زمينه لازم را براي يادگيري حرفه هاي محلي و بومي در مناطق مختلف كشور فراهم كند.



ابراهيم فریادخواه در حاشيه بازدید از نمایشگاه نقاشی، صنایع دستی و غذاهای محلی دانش آموزان دختر هوراندی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به وجود استعدادها و ظرفیت های که در دانش آموزان وجود دارد می توانیم با شناسایی آنها و شکوفا کردن این استعدادها در زمینه های مختلف در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان گام برداریم. وی، افزود: با توجه به اینکه شهرستان هوراند منطقه ای محروم است لذا توجه به مشاغل و حرفه های بومی و محلی و تشویق دانش آموزان برای حرفه ها و رشته های کارآفرین لازم و ضروری به نظر مي رسد كه مسئولين امر نيز بايد به اين مقوله مهم دقت نظر داشته باشند. فرماندار شهرستان هوراند خاطر نشان كرد:يادگيري حرفه هاي منطقه اي باعث رشد و توسعه مناطق محروم شده و زمينه از بين نرفتن بعضي حرفه هاي اجدادي را فراهم مي کند.    


۱۳۹۳/۲/۹ - ۰۹:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن