تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813249415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح موضوع توسط رسانه ها باید جنبه آگاهی بخشی و روشنگری داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح موضوع توسط رسانه ها باید جنبه آگاهی بخشی و روشنگری داشته باشد بوشهر- امام جمعه برازجان گفت: رسانه ها از ارکان اساسی توسعه فرهنگی که از تاکیدات رهبر مقام معظم رهبری درسال جاری است هستند و موضوع های مختلف را باید با هدف آگاهی بخشی و روشنگری مطرح کنند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح روز دوشنبه درنشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر برازجان و مسوولان با رسانه ها در دو موضوع آرامش و امنیت افزود: نشریات و سایت های خبری باید برای رشد سیاسی و معنوی و ارتقا سطح فرهنگی جامعه کوشش کنند.
وی اضافه کرد: خبرنگاران با پرهیز از سیاه نمایی، زیرسوال بردن دستاوردهای نظام، واقعی، بلیغ و شیوا و براساس مقتضای شرایط زمان اطلاع رسانی کنند.
مصلح بیان کرد: اصحاب رسانه و قلم از آفات زبان از جمله دروغ، غیبت، مدح و ذم بی جا و سخن باطل و بی اساس بپرهیزند و همواره با امید دادن و دعوت مردم بسوی خدا و خوبی ها، در برنامه های خود تبلیغ فضیلت ها و نیکی ها را داشته باشد.
فرمانده انتظامی دشتستان نیز گفت: با توجه به این که درعصر ارتباطات هستیم و جهانبینی اسلامی همواره دشمنانی داشته و دارد جنگ رسانه ای دشمنان علیه ما برای همه نمایان است.
حمیدرضا انصاری افزود: مردم ما برای این انقلاب زحمات زیادی کشیده اند و هیچ فرد، قشر یا گروهی نباید به خودش اجازه دهد امید و علاقه مردم را به نظام کم و آرامش فضای روحی و روانی جامعه را مخدوش کند.
وی اضافه کرد: رسانه ها باید این اصل را خط قرمزی برای خود بدانند.
انصاری ادامه داد: رسانه ها می توانند در ایجاد آرامش امنیتی، اجتماعی و فرهنگی فضای جامعه کمک کنند و اطلاع رسانی بویژه در مورد حوادث باید عامل بازدارنده و جنبه روشنگری و آگاهی دادن به مردم داشته باشد.
وی نقش رسانه ها را درفرهنگ سازی فرهنگ عمومی جامعه بسیار موثر خواند و گفت: رسانه ها موضوعات را به صورت نرم ابتدا ریشه یابی کرده و پس از اطمینان از صحت و سقم آن و میزان تاثیر مثبت آن در فضای جامعه با لحنی هدایت گرانه بیان کنند.
رییس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: اصحاب رسانه نقشی اساسی در بیداری و توسعه همه جانبه یک جامعه دارند.
اسماعیل ناخایی افزود: آرامش و امنیت دو مقوله ای که برای همه انسان ها و در همه اعصار و قرون و جوامع لازم بوده و همه مردم به آن نیازمندند.
وی یادآور شد: رسانه ها نقش کلیدی در حفظ این دو مولفه در جامعه و چگونگی نگرش جامعه بین الملل به جامعه هدف رسانه ها دارند. ک/2
7213/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن