تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 15 مرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809573375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مقابل زیاده خواهی مخالفان دولت مقاومت کنید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

درخواست مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از فانی در مقابل زیاده خواهی مخالفان دولت مقاومت کنید تهران - ایرنا - مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با صدور بیانیه ای خطاب به علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش آورده است ، در مقابل زیاده خواهی مخالفان شناخته شده دولت مقاومت کرده و مدیریت آموزش و پرورش را با برنامه های دولت و خواست اکثریت فرهنگیان همسو و هماهنگ کند.


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، در بیانیه این مجمع که درآستانه هفته بزرگداشت مقام معلم صادر شده و نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: همه آنهایی که به مشارکت گسترده معلمان در حل مشکلات و تحول در آموزش و پرورش اعتقادی ندارند و در چند ماه گذشته کوشیده اند با ایجاد موانع متعدد در مسیر ارتباط موثر وزارت آموزش و پرورش با بدنه فرهنگیان این وزارتخانه تاثیر گذار را به نفع برنامه های اقتدارگرایانه خود مصادره کنند.
بیانیه در ادامه آورده است: سکون، بی تحرکی و تزلزل درتحقق وعده های دولت تدبیر و امید در آموزش و پرورش ریشه در ابقا و انتصاب مدیرانی دارد که می توان آنها را مردانی برای تمام فصول نامید.
این مجمع در بیانیه مذکور می افزاید: از وزیر آموزش و پرورش می خواهیم که اجازه ندهد عده ای افراد چند چهره با تداوم سیاست های آمرانه و القای این سیاست که هیچ چیز تغییر نکرده به برنامه اقتدارگرایان در راستای نا امید کردن فرهنگیان از دولت یاری رسانند.
ˈما ابقای تعداد زیادی از مدیران سابق (مسببان ناکامی های دیروز) در مناصب کلیدی و تاثیر گذار را ادامه سیاست های اقتدارگرایانه دولت قبلی ارزیابی و از این منظر گله مند هستیم و معتقدیم این گروه از مدیران که با برنامه های رییس جمهور همدلی ندارند و بعضا حامی جریان افراطی و تندرو بوده اند در پی اثبات این گزاره هستند که هیچ چیز تغییر نکرده است.ˈ
بیانیه افزوده است: بر این نکته اذعان داریم که امتیاز دادن به جریان های افراطی باعث دلسردی و ناامیدی بدنه آموزش و پرورش از دولت می شود و نگرانی از نحوه و چگونگی اجرای برنامه ها و سیاست های مدبرانه و تحول خواه همچنان پابرجاست.
بیانیه همچنین تاکید کرده است: نظام آموزش وپرورش نیازمند خلاقیت وکارآمدی برای نیل به اهداف سند تحول آموزش و پرورش و سند چشم انداز بیست ساله است و این مهم جز با بکارگیری نیروی انسانی آموزش دیده، خلاق و موثر که با شعارهای دولت و رییس جمهوری و خواسته های اجتماعی و فرهنگی مردم همراه و همسو باشند حاصل نمی شود.
مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در این بیانیه با بیان اینکه ما بر این باوریم که علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به عنوان یک معلم با تجربه از دانش و تخصص کافی برای هدایت این دستگاه گسترده برخوردار است می افزاید : ما حمایت خود را از سیاست های فانی اعلام می کنیم.
مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در این بیانیه خطاب به فرهنگیان آورده است: سال گذشته در شرایطی که جان ها فرسوده و سرها در گریبان بود پیشگامی، خرد ورزی و روشنگری شما فرهنگیان فرهیخته خط بطلان بر نابخردی ها و تندروی ها کشید که دستاورد بزرگ این حرکت تاریخی یعنی تشکیل دولت تدبیر و امید توانست شادی، نشاط و امید تازه ای در دل آحاد مردم جامعه ایجاد کند.
در این بیانیه آمده است: ما فرهنگیان برغم اینکه مطالبات گسترده ای در حوزه آموزش و پرورش از دولت داریم و با علم به اینکه وعده های داده شده هنوز آموزش و پرورش در صدر اولویت های دولت دکتر حسن روحانی قرار نگرفته است به حکم عقل و منطق در مقابل جریان های افراطی و بحران آفرینی های آنها از دولت روحانی و اقدامات او در راستای آوار برداری و جبران خسارت های وارده بر کشور در هشت سال گذشته حمایت می کنیم.
بیانیه ادامه داد: اقتدارگرایان مخالف مردم سالاری، امروزه در مسیر حرکت دولت با دلیل تراشی ها و وارونه جلوه دادن مسایل و مشکلات سنگ اندازی می کنند، افراد و جریان هایی که در هشت سال گذشته بر همه تخلفات، قانون شکنی ها، مفاسد اقتصادی و اختلاس های چندین میلیاردی چشم بسته بودند، اینک دست پیش گرفته ریاکارانه شعارهای زیبا سر می دهند و سعی در تبرئه خود و ناکام جلوه دادن دولت بر آمده از رای و اراده مردم را دارند.
بیانیه یادآورشده است: ما فرهنگیان، آگاهانه و با تبیین واقعیت ها به آحاد جامعه، حمایت خود را از کلیات برنامه های رییس جمهور، بویژه در حوزه راهبرد سیاست خارجی و رفع تحریم ها و بازسازی اقتصاد ویران شده کشور اعلام می کنیم.
مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در این بیانیه با اشاره به اینکه ما به مشکلات دولت در بخش آموزش و پرورش به خوبی واقفیم و می دانیم که حل مسایل انباشته شده نیازمند زمان، عزم ملی و همراهی همه نهادهای حکومتی است، از رییس جمهور و هیات دولت درخواست کرده اند که اهتمام بیشتری نسبت به رفع مشکلات معلمان و مسایل آموزش و پرورش داشته باشند.
این مجمع در بیانیه مذکور همچنین رساندن فرهنگیان به جایگاه واقعی آنها از نظر مادی و معنوی را خواستار شدند.
مجمع فرهنگیان ایران اسلامی دراین بیانیه ضمن انتقاد از وزارت آموزش و پرورش به دلیل تاخیر در اجرای وعده های رییس جمهوری در نظام تعلیم و تربیت آورده است: بیم آن داریم که این وزارتخانه بر اثر تردیدها و تزلزل مدیران ارشد نتواند به خواسته های معلمان جامه عمل بپوشاند.
فراهنگ (1)**1883**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن