تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815635808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجتمع های فرهنگی تهران ظرفیت تبدیل به سینما را دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجتمع های فرهنگی تهران ظرفیت تبدیل به سینما را دارند تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت : در سطح استان تهران مجتمع های فرهنگی زیادی وجود دارد که قابلیت تبدیل به سینما را دارند.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، ˈبرزین ضرغامیˈ در دیدار با رئیس سازمان سینمایی کشور اظهار داشت : تعداد زیادی ازمراکز و مجتمع های فرهنگی شهرستان های این استان به سبب ساختار و امکانات دارای قابلیت ویژه جهت استفاده به عنوان سینما هستند.
وی افزود: می توان با تجهیز و تبدیل این مجتمع ها در مناطق مختلف استان بخشی از کمبودها در حوزه سالن های سینما را برطرف کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ضمن اعلام آمادگی در خصوص تبدیل برخی مجتمع های فرهنگی به سینما در سطح استان تهران گفت: درصورت همکاری سازمان سینمایی در راستای تجهیز این مجتمع ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این مسیر حرکت خواهد کرد.
وی با اشاره به نیاز جامعه به توجه ویژه به سینمای کودک ،اظهارداشت: راه اندازی سینمای کودک یکی از برنامه های آتی اداره کل استان تهران می باشد که با حمایت سازمان سینمایی کشور محقق می شود .
در این دیدار رییس سازمان سینمایی ضمن اشاره به جایگاه و موقعیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در انجام و گسترش فعالیت های مختلف فرهنگی، اظهار امیدواری کرد :حضور مدیرکل در راس آن می توان شاهد ارتقای فرهنگ و هنر در سطح استان باشیم.
ˈحجت الله ایوبیˈ با اشاره به اینکه تنها راه نجات سینما ،حضور مردم در سالن های سینما است افزود : مجموعه سینمایی کشور در سال بین 110 تا 120 فیلم تولید می کند که برخی از فیلم ها دغدغه گیشه را ندارند و به صورت سفارشی تولید می شوند که این امر در جذب مخاطب به سینما تاثیر منفی می گذارد.
ایوبی با اظهار رضایت از وضعیت اکران فیلم ها در ابتدای سال و استقبال مردم از سینما، عنوان کرد: پیشی گرفتن فروش شهرستان ها از تهران در اواخر سال پیش و ابتدای امسال اتفاق مهمی بود که در سینمای ایران افتاد که استانداردسازی سالن های سینما و اکران همزمان فیلم ها در پایتخت و شهرستان ها از عوامل اصلی آن به شمار می روند.
وی با بیان این مطلب که در تهران سینماها از مردم دور هستند گفت: باید سینما را به مردم نزدیک کنیم و راه چگونگی ایجاد سینماهای کوچک را در محلات پیدا کنیم تا سالن های سینما در دسترس مردم باشند.
ایوبی با استقبال از پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در خصوص تبدیل برخی از مجتمع های فرهنگی به سالن های سینما از آمادگی سازمان سینمایی به منظور تجهیز 10 مجتمع فرهنگی و تبدیل آن به سینما خبر داد.
تهرام 564/7247
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن