تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821221675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت انگیزه دانشجویان موجب پیشبرد اهداف آموزشی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تقویت انگیزه دانشجویان موجب پیشبرد اهداف آموزشی می شود همدان-ایرنا-معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: کم شدن انگیزه دانشجویان در مسائل آموزشی از مهمترین مشکلات دانشگاه ها است و تقویت این انگیزه موجب پیشبرد اهداف آموزشی می شود.


به گزارش ایرنا ˈفرهاد فراهانیˈروز شنبه در جمع خبرنگاران افزود:امروزه از بهترین خدمات موجود در دانشگاه ها کمترین استفاده ها می شود که خوشبختانه این امر در ده سال اخیر بهتر شده است.
وی اظهار داشت:تبدیل علم به ثروت از مهمترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی است که جذب دانشجوی خارجی و تبدیل کردن همدان به قطب آزمایشگاه های مختلف کشور می تواند در دستیابی استان به این هدف موثر باشد.
وی با بیان اینکه از سال 86 تاکنون تعداد دانشجویان علوم پزشکی در همدان سه برابر شده است، افزود:با این حال اعتبارات این دانشگاه در چند سال گذشته ثابت بوده و در برخی بخش ها نیز این اعتبارات قطع شده است که این امر موجب کاهش سرانه آموزشی است.
وی افزود:امسال یک سال طلایی برای وزارت بهداشت به شمار می رود زیرا درمان جزو یکی از سه الویت اصلی دولت قرار گرفته و از سویی دیگر اعتبارات خوبی برای این وزارتخانه جذب شده است.
وی ادامه داد:این اعتبارات به دو بخش بهداشت و درمان تخصیص داده شده است که آموزش نیز از این ها جدا نبوده و می تواند درکنار این دو مقوله مهم تقویت شود.
فراهانی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان گام های موثری در تحقق اهداف آموزشی خود برداشته است ،عنوان کرد:دانشکده های مختلف این دانشگاه با انجام فعالیت های مختلف از جمله ایجاد رشته های جدید،تبدیل برخی گرایش ها به رشته ها،افزایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی،افزایش تعداد دانشجویان قبولی در دوره های بالاتر و کسب رتبه های برتر کشوری در آزمون های تخصصی و فوق تخصصی موجب افزایش روند آموزشی دانشگاه شده است.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید مطهری همزمان با هفته آموزش در استان یزد گفت:دو اثر تحقیقی و پژوهشی برجسته از این دانشگاه در این جشنواره که از نهم تا دهم برگزار می شود شرکت دارند.
وی عنوان کرد:اختتامیه استانی این جشنواره نیز 18 اردیبهشت سالجاری در همدان برگزار می شود و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر خواهد شد.
7530/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن