تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820225407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همراهی جامعه هدف کمیته امداد در پیشبرد اهداف این نهاد موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همراهی جامعه هدف کمیته امداد در پیشبرد اهداف این نهاد موثر است زنجان - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد استان زنجان همراهی جامعه هدف را امری تاثیرگذار در پیشبرد اهداف این نهاد عنوان کرد.


بهرام ولیزاده روز سه شنبه بابیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف طی سال گذشته درعرصه کشوری، استانی و شهرستانی موفق بوده است.
وی حمایت‎های مسوولین نظام درسطح عالی و استانی، همراهی دستگاه های مختلف و تلاش امدادگران برای تحقق اهداف عالیه این نهاد را بسیار مطلوب و ارزشمند خواند.
ولیزاده به توفیقات کمیته امداد درزمینه های مختلف اشاره و تصریح کرد: افزایش مشارکت های مردمی در استان به رغم شرایط خاص تحریم و تورم به ویژه دربخش زکات، کسب رتبه برتر در تکریم ارباب رجوع، کسب جایگاه برتر توسط امداد درطرح سنجش رضایت ارباب رجوع دربین 48 دستگاه اجرایی، رضایت جامعه هدف، مسوولین وخیرین استان از توفیقات کمیته امداد استان طی سال گذشته است.
وی همچنین بااشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب دربحث اقتصاد و فرهنگ گفت: امدادگران با قرار دادن فرمایشات رهبری به عنوان نقشه راه در ارایه خدمت به محرومان جامعه و با توجه به اینکه این نهاد فعال زیرنظر رهبری است، رسالت سنگینی برعهده دارد و اقدامات جهادی را در تحقق شعار سال انجام دهند.
ولیزاده به تاکیدات شورای اشتغال و مسوولان عالی رتبه کشور درزمینه بهره مندی ازتجارب کمیته امداد درزمینه اشتغالزایی بیان کرد: این موضوع رسالت کمیته امداد را در توانمندسازی جامعه هدف و اشتغالزایی برای آنها سنگین تر کرده و در همین راستا امدادگران عزم جهادی را در سال جاری به کار خواهند بست.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین به بیانات سرپرست کمیته امداد و تعیین راهبردهای اجرایی امداد در سالجاری اشاره و بر گسترش و بهره گیری امداد از ظرفیت های عظیم مردمی تاکید کرد.
وی اظهارکرد: امدادگران برای تحقق این امر باید بیش از هر زمان از ظرفیت مراکز نیکوکاری استفاده کنند و در این خصوص تعامل بهینه حوزه های مشارکت و حمایت مورد انتظار است.
ولیزاده بابیان اینکه سال گذشته 17 مرکز نیکوکاری در استان فعال شده است، افزود: خوشبختانه همکاری و مشارکت مردم نیز در کمک به محرومان در این مراکز مطلوب است.
596/522
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن