تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820823361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلمنامه «توده» در حال بازنویسی است/ آغاز فیلمبرداری از خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران
فیلمنامه «توده» در حال بازنویسی است/ آغاز فیلمبرداری از خرداد
کیارش اسدی‌زاده از بازنویسی فیلمنامه «توده» و آغاز فیلمبرداری این اثر سینمایی در خردادماه خبر داد.



کیارش اسدی‌زاده که به تازگی پروانه ساخت فیلم «توده» را دریافت کرده و قرار است این فیلم توسط منیژه حکمت تهیه شود درباره مراحل ساخت این فیلم به خبرنگار مهر گفت: مراحل پیش‌تولید این فیلم سینمایی در حال انجام است. «توده» فیلم پربازیگری است و فعلا مشغول مذاکره با بازیگران هستم و پس از نهایی شدن انتخاب‌ها تولید را آغاز می‌کنیم. کارگردان فیلم «گس» که هنوز این اثر به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی‌اش اجازه اکران نیافته است، افزود: فیلمنامه فیلم سینمایی «توده» توسط خودم در حال بازنویسی است و تمام داستان فیلم در تهران می‌گذرد. طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است «توده» را خرداد ماه در تهران مقابل دوربین ببریم.
 
اسدی‌زاده همچنین درباره موضوع فیلم «توده» گفت: این فیلم در ادامه نگاهی است که در فیلم «گس» داشتم یعنی با توجه به مسایل خانوادگی و اجتماعی ساخته خواهد شد. وی در پایان متذکر شد: در واقع موضوع فیلم درباره حقوق کودکان از بدو تولد و بی عدالتی‌هایی است که درباره آنها صورت می‌گیرد. این ناعدالتی‌ها از نحوه رفتار والدین با فرزندان در محیط خانواده تا آنچه در اجتماع برای بچه‌ها رخ می‌دهد، است.


۱۳۹۳/۲/۶ - ۱۰:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن