تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820405888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمین المپیاد علوم و فناوری نانو دانش آموزی در قزوین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پنجمین المپیاد علوم و فناوری نانو دانش آموزی در قزوین برگزار شد قزوین - ایرنا - پنجمین المپیاد علوم و فناوری نانو دانش آموزی، همزمان با سراسر کشور صبح امروز (جمعه) با شرکت 337 دانش آموز در استان قزوین برگزار شد.


معاون آموزش متوسطه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین روز جمعه در این بار ه به خبرنگار ایرنا گفت: این المپیاد ساعت 10صبح امروز در دو حوزه مجتمع دخترانه آموزشی رسالت و دبیرستان پسرانه پاسداران برگزار شد.
ˈسعید پاینبردˈ افزود: در این دوره از المپیاد 84 دانش آموز پسر و 253 دانش آموز دختر برای شرکت در المپیاد ثبت نام و شرکت کردند.
وی اضافه کرد: المپیاد علوم و فناوری نانو با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی، کمک به پایدار سازی جریان تربیت نیروی انسانی در فناوری نانو و پیشتازی کشور در آموزش فناوری نانو اجرا می شود.
پاینبرد ادامه داد: این المپیاد شامل دو مرحله است که آزمون مرحله اول آن به صورت تئوری، شامل سووالات چهار گزینه ای از مباحث مختلف فناوری نانو مانند مفاهیم و مبانی علوم نانو، روش های ساخت در مقیاس نانو، نانو مواد و نانو ساختارها، شبیه سازی در مقیاس نانو، کاربرد آن در صنایع مختلف و مشخصه یابی نانو مواد است.
وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان این مرحله یک اردوی عملی آموزشی 10 روزه را در یک مرکز معتبر علمی پژوهشی کشور گذرانده و ضمن فراگیری روش های ساخت و کاربرد نانو مواد در آزمایشگاه و شرکت در کارگاه های شبیه سازی نانو، از مراکز فعال کشور در حوزه فناوری نانو بازدید می کنند.
معاون آموزش متوسطه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: در پایان نیز دانش آموزان با شرکت در آزمون کتبی و همچنین ارائه دستاوردهای علمی خود برای کسب مدال طلا، نقره و برنز با هم به رقابت می پردازند.
7388/616
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن