تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820404470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پنجمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو برگزار می شود تهران-ایرنا-دبیر پنجمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو از برگزاری این المپیاد در روز جمعه ˈپنجم اردیبهشت ماهˈ امسال خبرداد.


مهندس امیر قربانعلی روز دوشنبه درگفت و گو باخبرنگار ایرنا گفت:هدف از برگزاری این المپیاد که در آن 25 هزار دانش آموز به صورت همزمان شرکت خواهند داشت،کمک به پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی در زمینه فناوری نانو،شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی و سوق دهی آنها به حوزه فناوری ها نوین و کمک به پیشتازی ایران در آموزش پایه فناوری نانو عنوان کرد.
وی افزود:این المپیاد فعالیتی است که ابتکار برگزاری آن متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و تاکنون چهار دوره المپیاد دانش آموزی نانو در دو مرحله به صورت یک آزمون تئوری در سطح کشور و در مرحله دوم برگزاری یک اردوی علمی برای برگزیدگان مرحله اول برگزار شده است .
قربانعلی ادامه داد:در 2 دوره اول المپیاد اردوی علمی در پژوهشگاه صنعت نفت و دوره های سوم چهارم المپیاد این اردو در محل سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.
وی افزود:المپیاد نانوی امسال همچون دوره های گذشته در دو مرحله به صورت یک آزمون تئوری در سطح کشور و برگزاری اردوی علمی برای برگزیدگان مرحله اول برگزار خواهد شد.
وی بیشترین آمار ثبت نام را به ترتیب مربوط به استان های بوشهر با چهار هزار و 28 نفر ، فارس با سه هزار و 140 نفر ، آذربایجان غربی با هزار و 781 نفر ، تهران با هزار و 678 نفر و استان سمنان با هزار و 392 نفر عنوان کرد.
دبیر پنجمین المپیاد دانش آموزی منابع پیشنهادی برای پنجمین المپیاد دانش آموزی نانو را مباحث اتمی و مولکولی در کتاب های درسی فیزیک ، شیمی و مطالب درون سلولی در زیست شناسی دانست.
وی همچنین مطالعه تمام مقالات منتشر شده در سایت باشگاه نانو یا مطالعه کتاب مجموعه مقالات سایت باشگاه نانو را به شرکت کنندگان توصیه کرد.
پنجمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو ساعت 10 صبح پنجم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
علمی(4)**1746**1440
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن