تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805481746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش مهمی از پیشرفت کشور را مرهون تلاش زنان هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل: بخش مهمی از پیشرفت کشور را مرهون تلاش زنان هستیم پارس آبادمغان، اردبیل-ایرنا- مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل با اشاره به نقش اساسی زنان در پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی، گفت: بخش مهمی از پیشرفت ها و موفقیت های کشورمان را مرهون و مدیون زنان متعهد و مسلمان هستیم.


به گزارش ایرنا، ˈتوکل لطفیˈ روزجمعه در آیین شروع مرحله استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی 660نفر از دانش آموزان دختر منتخب نواحی و مناطق 16گانه استان اردبیل در پارس آباد افزود: زنان مسلمان ایران اسلامی همچنین نقش مهمی در اداره کشور بعد از انقلاب و در زمان دفاع مقدس داشتند.
وی، با اعلام اینکه ما امروز حضور موثر و فعال زنان را در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی شاهد هستیم، ادامه داد: فعالیت های قرآنی عرصه ای بسیار مهم و بخشی از رسالت اساسی و اصلی زنان است.
وی، با بیان اینکه اصالت انقلاب اسلامی، فرهنگی و قرآنی است، اضافه کرد: امروز ما شاهد حضور دختران و زنان به صورت سازماندهی شده در عرصه ها و فعالیت های فرهنگی و قرآنی هستیم که این امر قطعاً زمینه ساز شکوفایی جامعه در ابعاد مختلف است.
لطفی، اهمیت دادن به جوانان و زنان و زمینه سازی برای حضور فعال این قشرها در عرصه های سیاسی و اجتماعی را از شعارها و اعتقادات نظام و دولت عنوان کرد و با اشاره به نامگذاری امسال به عنوانˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم و مدیریت جهادی از سوی مقام عظمای ولایت، گفت: برگزاری چنین برنامه ها و مسابقاتی به تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری کمک زیادی می کند.
وی، با قدرانی از دست اندرکاران برگزاری سی و دومین دوره مسابقات استانی قرآن و معارف اسلامی در پارس آباد، اظهار کرد: مدیریت آموزش و پرورش پارس آباد همچون سال های گذشته، با جنب و جوش و شور و شعف خاصی برنامه های را اجرا می کند.
مدیر آموزش و پرورش پارس آباد نیز در این مراسم گفت: در دومین روز از مسابقات استانی قرآن که امروز شاهد اجرای آن خواهیم بود، 660دانش آموز دختر از مناطق و نواحی مختلف آموزش و پرورش استان اردبیل در یک فضای معنوی ومناسب به رقابت خواهند پرداخت.
علی حبیب پور، به اهمیت و نقش زن از دیدگاه پیامبر اکرم(ص) و دین مبین اسلام پرداخت و افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) به زنان و دختران عزت ، عظمت و وقار داد.
وی، با بیان اینکه در حال حاضر رویکرد زنان دنیا، حفظ عفت، کرامت واقعی و نقش آفرینی این قشر در عرصه های مختلف است، ادامه داد: الگوی این بحث اساسی برای زنان عالم، نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حبیب پور، با اشاره به چگونگی و روند برگزاری مسابقات اسانی قرآن و معارف اسلامی در این منطقه مرزی گفت: پارس آباد مغان این توان و ظرفیت و پتانسیل را دارد که نه تنها مسابقات استانی، بلکه مسابقات کشوری را در حوزه های مختلف قرآنی، پرورشی و آموزشی به نحو احسن و شایسته برگزار کند.
سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام عظمای ولایت، گفت: خاستگاه و بستر منویات مقام عظمای ولایت و مطالبه ریاست جمهوری را باید در آموزش و پرورش جست و جو کرد.
محمود مشکی، با بیان اینکه، پرسش و پرسشگری و نقد و نقدپذیری باید در آموزش و پرورش دنبال شود افزود: فضایی که در آموزش و پرورش به خصوص در حوزه معاونت پرورشی ایجاد شده، توانسته ایم دو گفتمان اساسی یعنی گفتمان دینی و مشاوره ای را در برنامه های اصلی خود قرار دهیم.
اوادامه داد: در حوزه قرآنی نگرش ما این است که قرآن سعادت دنیا و اخرت ما را رقم می زند.
وی با بیان اینکه، خواندن زیبا و صحیح قرآن، پرداختن به درک ومفاهیم قرآن و ایجاد فضای مناسب برای انس هرچه بیشتر دیگر دانش آموزان و همکلاسان با قرآن، از وظایف اصلی شما دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات است، گفت: قرآن باید در رفتار و اعمال ما دیده شود و رفتار ما باید باعث شود تا دانش آموزان دیگر از این خوان الهی بیشتر منتفع و بهره مند شوند.
وی، از همکاری و مشارکت فعال ادارات و نهادهای مختلف منطقه پارس آباد به خاطر برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر مرحله استانی سی و دومین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن و. معارف اسلامی استان اردبیل تشکر و قدردانی کرد.
7121/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن