تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820455080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسبت به امکانات موجود نتایج قابل قبولی گرفتیم/حاشیه‌سازی به نفع تیم ملی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرمربی تیم هندبال نیک‌اندیش:
نسبت به امکانات موجود نتایج قابل قبولی گرفتیم/حاشیه‌سازی به نفع تیم ملی نیست
شهداد مرتجی گفت: با امکانات و موجودی که داریم تاکنون نتایج قابل قبولی گرفتیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم.
شهداد مرتجی سرمربی تیم هندبال نیک‌اندیش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نخستین حضور خود را در رقابتهای لیگ برتر تجربه می‌کنیم. با امکاناتی که داریم نتایج قابل قبولی گرفتیم و از عملکرد بازیکنان تیم راضی هستم و برای ادامه مسابقات با قدرت مقابل حریفان ظاهر خواهیم شد.
 
وی تصریح کرد: هم اکنون با 16 امتیاز در جایگاه پنجم این مسابقات قرار داریم و تلاش می‌کنیم تا در پایان لیگ در جایگاه بهتری قرار بگیریم.
 
مرتجی در ادامه گفت: در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر به مصاف ثامن‌الحجج سبزوار خواهیم رفت، بازی سختی خواهد بود چرا که از ملی‌پوشان زیادی بهره می‌برد و امکانات خوبی در اختیار دارد با این حال می‌رویم امتیاز بگیریم.
 
وی اشاره کرد: در دور رفت با اختلاف یک امتیاز 18-19 به این حریف قدر باختیم اگر اشتباهات داوری نبود چه بسا می‌بردیم.
 
مرتجی تأکید کرد: تا پایان رقابتهای لیگ برتر 3 دیدار بغیر این بازی مقابل سبزوار داریم که در اصفهان با صبای قم در تهران با نیروی زمینی و باز در اصفهان با مس کرمان روبرو خواهیم شد.
 
وی در خصوص عملکرد داوری‌ها تاکنون گفت: هفته گذشته در اراک دو داور جوان از تهران اعزام شده بودند که عملکرد خوبی داشتند و بنده از آنها راضی بوده و از فدراسیون می‌خواهم تا از داوران جوان در بازی‌های حساس بیشتر استفاده کند تا آنها با تجربه‌تر و آبدیده‌تر شوند.
 
مرتجی در مورد مسائل پیش آمده در خصوص تیم ملی گفت: به نظر موضوع پیش آمده در خصوص تیم ملی و حواشی‌سازی به نفع تیم ملی و هندبال کشورمان نیست، برای نخستین بار به رقابتهای جهانی اعزام خواهیم شد و باید همدل و یکصدا برای این مسابقات آماده شویم و صلاح نیست بازیکنان در کار تیم ملی دخالت کنند آنها باید مانند یک سرباز در خدمتذ تیم ملی باشند.
 
وی یادآور شد: از تیم ملی نباید انتظار داشت که مقام خوبی در این رقابتها کسب کند.
 
مرتجی عنوان کرد: تیم ملی با رهبری کاسترلو به مسابقات جهانی راه یافته است و کار بزرگی انجام داده است البته یادمان نرود ماچک نیز 3-4 سال پیش با تیم ملی نائب قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان آورده است و مربی خوبی است و باز هم می‌گویم صلاح نمی‌دونم بازیکنان در کار تیم ملی دخالت کنند.
 
مرتجی در پایان خاطرنشان کرد: بهر حال مسابقات جهانی تا چند سال آینده در قطر برگزار خواهد شد. باید این گونه حواشی را کنار بگذاریم که به هندبال کشورمان لطمه نخورد و با تلاش و جدیت و آمادگی بالا در این رقابتها به میدان برویم و مقابل حریفان با انگیزه بالا ظاهر شویم.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن