تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820349377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش سومین نشان طلا بر سینه کمیل قاسمی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قزاقستان؛ درخشش سومین نشان طلا بر سینه کمیل قاسمی تهران - ایرنا - کمیل قاسمی دارنده مدال برنز بازی های المپیک 2012 لندن در دیدار فینال وزن 125 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان 2014 آسیا در قزاقستان با پیروزی برابر نماینده مغولستان، سومین مدال تیم ایران را در این رقابت ها به دست آورد.


به گزارش ایرنا، کمیل قاسمی در دیدار نهایی مقابل «زولبو ناتساگسورن» از مغولستان قرار گرفت و در وقت اول کشتی را به نتیجه دو بر صفر به نفع خود به پایان برد و در وقت دوم با کسب هشت امتیاز، کشتی را با نتیجه 10 بر صفر به سود خود خاتمه داد و به مدال طلا دست یافت.
مبارزه های وزن 125 کیلوگرم از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور 10 کشتی گیر آغاز شد، و «کمیل قاسمی» نماینده کشورمان در دور نخست با نتیجه 11بر صفر مقابل کشتی گیر تیم کره جنوبی به پیروزی دست یافته بود، در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر از سد «آیال لازاروف» دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی رسید.
قاسمی در این مرحله هم با نتیجه 12 بر صفر مقابل «دولت شعبان بایف» دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم المپیک لندن از قزاقستان به برتری دست یافت و فینالیست شد. وی به این ترتیب انتقام شکست خود را در رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان تختی در تهران از این کشتی گیر قزاق گرفت.
در سی و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی شعبان بایف قزاقستانی در دیدار نیمه نهایی برابر قاسمی در همان دقیقه اول و با اجرای فن کمر حریف ایرانی خود را ضرفه فنی کرد. اما پرویز هادی در دیدار فینال به سختی از سد این حریق قزاقستانی گذشت و عنوان قهرمانی را کسب کرد.
تیم کشتی آزاد بزرگسالان ایران پیش از این توسط سید احمدی محمدی و میثم مصطفی جوکار در وزن های 65 و 86 کیلوگرم صاحب مدال طلا و توسط مهران رضا زاده در وزن 57 کیلوگرم یک عنوان پنجمی را کسب کرد.
تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران تاکنون با کسب سه مدال طلا و یک مقام پنجمی و با 36 امتیاز صدرنشین این رقابت ها است.
ورزشی (3)**1067**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن