تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820391538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، اولویت اصلی پلیس در سال جدید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، اولویت اصلی پلیس در سال جدید است رشت - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و مقابله جدی با متخلفان را از اولویت های اصلی پلیس در سال جاری عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ˈابراهیم قائدرحمتیˈ عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از تعدادی از کارکنان زن پلیس گیلان اظهار کرد: مبارزه با سرقت و کاهش سرقت، کاهش تصادفات، ارتقا امنیت اجتماعی، تامین امنیت بیشتر مرز و برخورد با خرده فروشان و معتادان تابلو و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی در سال جدید می باشد.
وی اشراف اطلاعاتی در همه زمینه ها را لازمه کار پلیس عنوان و تصریح کرد: پلیس در همه زمینه ها با پیگیری هدفمند و استفاده از ابزارهای هوشمند، درصدد تامین امنیت روانی مردم است.
فرمانده انتظامی استان گیلان روند کاهش تصادفات را از ابتدای سالجاری خوب توصیف کرد و بیان داشت: امیدواریم روند کاهش تصادفات با همکاری و همیاری مردم و سایر دستگاه ها با سرعت بیشتری ادامه یابد و با استفاده از فن آوری های روز و تجهیزات و تدابیر کارشناسانه و هوشمندانه، کاهش 20 درصدی تصادفات را در طول سال شاهد باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش؛ با اشاره به فضایل دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: الگو قرار دادن و سرمشق گرفتن از زندگی حضرت زهرا، موجب رستگاری در دنیا و آخرت است.
قائدرحمتی بهترین شاخص برای رستگاری در دنیا و آخرت را پیروی عملی از سیره پیامبر و ائمه اطهار (ع) دانست و بیان داشت: دوری و فاصله گرفتن از الگوهای اسلامی و مراجعه به الگوهای منحط غربی، موجب دورشدن از کرامات انسانی و بروز مشکلات در زندگی است.
در پایان این مراسم؛ تعدادی از کارکنان زن پلیس که موفقیت های علمی کسب کرده بودند و نیز تعدادی از کارکنان که همنام حضرت فاطمه زهرا (س) بودند، مورد تقدیر قرار گرفتند.ک/2
619/695
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن