تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریشه کنی بی سوادی نیازمند مشارکت جمعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ریشه کنی بی سوادی نیازمند مشارکت جمعی است گنبدکاووس - ایرنا - مدیر اموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: ریشه کنی بی سوادی یک موضوع ملی است و برای تحقق این مهم باید همه مشارکت کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ نبی الله آخوندی ˈ روز سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی سواداموزی و هماهنگی اجرای طرح با سوادکردن اولیای بی سواد دانش اموزان افزود: این طرح در راستای تحقق برنامه پنجم توسعه مبنی بر ریشه کنی بی سوادی در میان اولیای دانش اموزان اجرایی می شود.
وی گفت: برای ریشه کنی بی سوادی علاوه بر برنامه ریزی علمی و اصولی باید تمامی امکانات و منابع را برای تحقق این مهم بسیج کنیم.
مدیر اموزش وپرورش گنبدکاووس خاطر نشان کرد: همه افراد خصوصا ائمه جمعه و جماعات ، فرمانداران ، بخشداران ، رسانه های همگانی و ... باید برای ریشه کنی بی سواد در جامعه تلاش کنند.
آخوندی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی دقیق ، پیگیری و کنترل و نظارت مداوم شاهد موفقیت های بیش از پیش در امور سوادآموزی در شهرستان باشیم.
ˈ فیروز مخدومی ˈ رییس اداره سوادآموزی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: در این شهرستان یک هزار و 341 بی سواد در گروه سنی 10 تا 49 سال شناسایی شده است که از این تعداد 734 نفر تحت پوشش قرار دارند.
به گفته وی، برای شناسایی دیگر بی سوادان جامعه نیاز به کمک و همکاری مستمر مدیران مدارس ، معاونین و کارشناسان این مدیریت هستیم.
/622/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن