تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821165650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع نیازهای بیماران کلیوی، نیازمند افزایش مشارکت های مردمی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رفع نیازهای بیماران کلیوی، نیازمند افزایش مشارکت های مردمی است خبرگزاری پانا: مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: رفع نیازهای معیشتی، درمانی و اجتماعی بیماران کلیوی، نیازمند افزایش مشارکت های مردمی است
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ فروردين ساعت 09:06



 به گزارش سرویس خبر پانا، محمدرضا طهماسبی بابیان این مطلب به خبرنگار پانا، افزود: سال گذشته این انجمن برای دسترسی به اهداف و برنامه های پیش بینی شده به منظور ارتقا برنامه های آموزشی، پیشگیری و رفاهی بیماران کلیوی تحت پوشش با استفاده از کمکهای خالص مردمی و همکاری مسوولان توانسته است کارنامه قابل قبولی در قبال افزایش بیماری و هزینه های جانبی ارایه دهد. وی تاکیدکرد: برنامه های آموزشی، پیشگیری و اطلاع رسانی توسط اعضا کمیته های تخصصی 10 گانه این انجمن تقویت می شود. 

مدیرانجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان ادامه داد: این انجمن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سایر مراکز مرتبط، هماهنگی های لازم برای راهیابی به پیوند کلیه و سلامتی پایدار برای نسل های امروز و آینده به عنوان اصلی ترین رسالت، انجام می دهد.

طهماسبی اظهار کرد: انجمن استان زنجان به عنوان یکی از شعب انجمن ملی کشور هم اکنون یک هزار و 261 بیمار کلیوی را تحت پوشش دارد و از این تعداد 271 نفر دیالیزی، 580 نفر پیوند کلیه و 400 بیمار دارای پرونده تحت مراقبت پیشگیری می باشند. 

وی تصریح کرد: انجمن کلیوی زنجان دارای هفت مرکز دیالیز در بیمارستانهای ولیعصر(عج) زنجان، امدادی ابهر، ابن سینای خرمدره، شهدای طارم، رازی ماهنشان، امیر المومنین خدابنده و ایثار ایجرود با دفاتر فعال نمایندگی انجمن است که از این تعداد شش مرکز دیالیز فعال هستند.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان با اشاره به ˈشعار جهانی یک عمر سلامتی با خود مراقبتیˈ افزود: باید فرهنگ خود مراقبتی و نیکوکاری را در سنین کودکی و نوجوانی نهادینه کرد تا این موارد به کانون خانواده ها نیز منتقل شود. 

طهماسبی تصریح کرد: از مهم ترین برنامه های سال 93 انجمن کلیوی زنجان، تقویت و تحقق برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی در مدارس استان و دانشگاه ها با استفاده از تفاهم نامه های منعقد شده است. 

وی به دیگر برنامه های این انجمن در سال جاری اشاره کرد و افزود: با کمک های مردمی، فاز اول مجتمع تخصصی انجمن کلیوی زنجان تکمیل و تجهیز شده و دفتر این انجمن تا پایان خرداد ماه امسال به جهت رسمیت دادن به برنامه های آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی برای کاهش بیماری ها، انتقال یافته و فازهای بعدی تا پایان امسال ساخته می شود.

طهماسبی ادامه داد: راه اندازی و تجهیز هفتمین مرکز دیالیز استان در بیمارستان ایثار شهرستان ایجرود توسط دانشگاه علوم پزشکی برای رفاه حال بیماران منطقه، در حال پیگیری است.

وی با اشاره به این که مجوز پیوند در شش ماهه اول سال 92 توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان اخذ شد، افزود: با طی دوره یکی از پزشکان ارولوژ در تهران، مرکز پیوند کلیه با بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان آیت الله موسوی راه اندازی می شود.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: جذب مشارکت ها و همیاری های مردمی و فراگیر کردن برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی در اقصی نقاط استان زنجان با همکاری رسانه های جمعی، مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی ومعاونت بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از دیگر برنامه های این انجمن است.   











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن