تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818947338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جایگاه زن در جامعه جایگاه رفیع و بلندی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل ارشاد بوشهر: جایگاه زن در جامعه جایگاه رفیع و بلندی است خبرگزاری پانا : حمیده ماحوزی گفت:جایگاه زن در جامعه، جایگاه بلند و رفیعی است که توجه به جایگاه منجر به افزایش توانمندی بانوان در عرصه های مختلف خواهد شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱ ارديبهشت ساعت 23:01

دکتر ماحوزی در همایش بزرگداشت روز زن، با تبریک میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام یادآورشد: حضور زن درجامعه نباید به معنای آزادی بی حد و حساب و برداشت های نامناسب از رفتار و عملکرد این قشر شود بلکه زنان باید با رفتاری با وقار و متانت و امتیاز فاخر برجسته ای که شایسته آنان است در جامعه اثرگذاری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به این که محدودیت های زیادی در بیشتر خانواده ها برای دختران بویژه درسنین پایین قایل هستند این امر مانع رشد بانوان می شود.

وی افزود: رشد زنان درگرو شناخت جایگاه و زمانه خود است زیرا توجه به مقتضای زمانه و متناسب با آن عمل کردن موفقیت های این قشر را افزون خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری پانا ،    دکتر ماحوزی افزود: زنان با شناخت موقعیت و جایگاه سعی کنند چهره مطلوبی از خود به جای گذارند زیرا به دلیل این که جامعه وضعیتی که برای زن متصور می شود و جایگاهی که خودش می تواند ترسیم کند بدون شک با مشکلات کمتری روبه رو خواهد شد هرچند محدودیت ها به خاطر دیدگاه های متفاوت وجود دارد.

وی یادآورشد: زنان باید با آینده نگری برای رسیدن به نقطه مطلوب هدف برنامه ریزی و تلاش مضاعف کنند.

ماحوزی اضافه کرد: خداوند توان بالقوه ی بدون توجه به جنسیت در وجود همه افراد قرار داده است که بالفعل کردن آن مستلزم تلاش و برنامه ریزی فردی است.

وی با بیان این که هم اینک زمینه برای رشد و موفقیت زنان در جامعه وجود دارد گفت: با توجه به باز بودن جامعه محدودیتی برای تعالی زنان دیده نمی شود و دستیابی به اهداف به تلاش خود زنان بستگی دارد.

ماحوزی افزود: تصوری که در بین برخی از بانوان مبنی بر محدود کردن جامعه برای استفاده بهینه از قابلیت ها و شکوفایی استعدادهای این قشر وجود دارد درست نیست بلکه همه چیز فراهم است و مشخص شدن جایگاه ما در جامعه به تلاش مان بستگی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: باید خودباوری در بانوان تقویت و برای توانمندی سازی و شاداب سازی محیط کار این قشر نیز بیشتر کار شود تا به توانایی خود ایمان آورند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن