تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814139017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلام ،جایگاه رفیعی برای زن قائل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اسلام ،جایگاه رفیعی برای زن قائل است گرگان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه اسلام یک جایگاه رفیع برای زن قائل است، گفت: نگاهی که دین اسلامی به جایگاه زن دارد در هیچ یک از ادیان الهی وجود ندارد.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈسید کاظم نورمفیدیˈ عصر روز گذشته در مدرسه علمیه الزهرا (س) گرگان با اشاره به جایگاه زنان در اسلام و با بیان اینکه نگاه غرب به زن یک نگاه غلط است، اظهار کرد: آنها تنها شعار دفاع از حقوق زن را سر می دهند، اما در عمل زن را تنها برای رسیدن به مقاصد شوم خود می خواهند.
نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز خانواده در غرب از هم پاشیده شده است، اضافه کرد: دیگر خانواده ای برای غرب باقی نمانده و به دلیل عملکرد بد آنها کانون خانواده هیچ ارزشی برای افراد ندارد.
آیت الله نورمفیدی افزود: امروز مظالمی که در دنیای غرب به زنان وارد می شود، از ظلم های عصر جاهلیت بیشتر است و تنها دینی که به خوبی به دفاع از حقوق زنان پرداخته، دین اسلام است و ما باید این مساله را بسط و گسترش دهیم.
وی یادآور شد: اسلام طبیعی ترین، منطقی ترین و سالمترین دینی است که به نفع زنان و بانوان صحبت کرده است.
به گفته امام جمعه گرگان، امروز در غرب خانواده معنائی ندارد، در صورتی که اساس هر جامعه ای خانواده است و اسلام نیز در زمینه خانواده و مسائل مربوط به آن اهمیت زیادی قائل شده است.
نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه خطاب به زنان جامعه اسلامی گفت: متاسفانه در جامعه ما زنان به این مسائل توجه ندارند و به دنیای غرب و زندگی آنان نگاه می کنند، در صورتی که باید بدانند، حجاب در جامعه اسلامی برای زنان محدودیت نیست، بلکه مصونیت است و حجاب می تواند یک زن را از بسیاری مسائل حفظ کند و چه بسا امروز زنان محجبه ای در جامعه در مدارج بالا قرار دارند.
601
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن