تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804923973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استحاله فرهنگی نقشه جدید دشمنان جمهوری اسلامی برای براندازی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استحاله فرهنگی نقشه جدید دشمنان جمهوری اسلامی برای براندازی است تبریز- ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: استکبار جهانی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی مردم و جوانان از راه استحاله فرهنگی است.


آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به نامگذاری سال 93 بنام اقتصاد و فرهنگ، اظهار کرد: نامگذاری های رهبر معظم انقلاب همیشه از روی حکمت و مصلحت بوده و بخاطر شرایط زمانی است.
وی افزود: اگر چه معظم له در سخنرانی اول سال در مشهد این عناوین را تبیین نمودند ولی برای محقق شدن مسایل مد نظر رهبر معظم انقلاب باید به نحو مطلوبی کار کرد و فقط به مکتوبات خلاصه نشود.
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه امسال در کنار مسایل اقتصادی شعار فرهنگ نیز اضافه شد، خاطرنشان کرد: با توجه به وضع موجود کشور که 35 سال از انقلاب اسلامی سپری شده، دشمنان از راه های مختلف برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند.
وی گفت: دشمن دو هدف قوی دارد که یکی استحاله دروغ و دیگری استحاله فرهنگی است که برای مقابله با استحاله فرهنگی باید هوشیاری بیشتر و فعالیت فرهنگی عظیمی داشته باشیم.
آیت الله مجتهدشبستری افزود: در زمان حاضر نقشه دشمن سعی در دلسردی ملت از انقلاب است که می خواهد اعتقادات مردم را با استحاله فرهنگی و از طریق ابزارهای متعدد تضعیف کند و اگر موفق شود دیگر نیازی به ابزارهای جنگی نیست.
وی اظهارکرد: استحاله فرهنگی یک روش تدریجی و بی سر و صداست و اگر کشوری به لحاظ فرهنگی آسیب ببیند و دچار استحاله شود، دیگر روی خوشبختی را نخواهد دید.
امام جمعه تبریز افزود: مظلومیت فرهنگی در کشور سال های متمادی انجام شده و اعتبارات فرهنگی جامعه بسیار ناچیز است، به همین خاطر رهبر معظم انقلاب امسال بر مساله فرهنگی تاکید کردند که نباید فراموش شود.
وی با تاکید بر درک واقعیت فرهنگی جامعه توسط رسانه ها، روحانیون و مسوولان گفت: مگر انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و اسلامی نبوده و بخاطر آن هزاران نفر شهید نشده اند پس چرا ما اجازه می دهیم که فرهنگ ما تضعیف شود.
آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به سالروز قطع رابطه امریکا با ایران اظهار کرد: وقتی امام راحل خبر قطع رابطه امریکا با ایران را دریافت کرد، فرمود اگر کارتر در عمر خود یک کار مفید انجام داده باشد همین قطع رابطه است که به نفع ملت ایران بوده و به فال نیک می گیریم.
وی افزود: اگر مروری به وضع برخی کشورها که امریکا در آنها دخالت کرده داشته باشیم، مشاهده می کنیم که این دخالت منجر به فروپاشی و بدبختی آن کشورها شده است.
امام جمعه تبریز تاکید کرد: امریکا بداند که ملت و رهبر ایران دست انها را خوانده و اجازه نخواهد داد امریکا و غربی ها در امور داخلی کشور دخالت کنند.
704/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن