تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815956122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد بدون فرهنگ پایداری ندارد/ ازدواج های امروزی با معیارهای اسلام سازگاری ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان حجت الاسلام ترابی:
اقتصاد بدون فرهنگ پایداری ندارد/ ازدواج های امروزی با معیارهای اسلام سازگاری ندارد
دامغان - خبرگزاری مهر: امام جمعه دامغان با تاکید بر اینکه اقتصاد بدون فرهنگ در جامعه پایداری ندارد گفت: نقش فرهنگ در زندگی به اندازه ای است که به سادگی نمی توان حدودی بر آن وضع کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود ترابی در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه شهر دامغان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر به شعار سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی پرداخت و اظهار داشت: زیربنای اقتصاد فرهنگ اسلامی است و معاملات و کارهای اقتصادی ما باید مطابق با آن باشد. وی اضافه کرد: با ابزارهای فرهنگی می توانیم با توطئه های دشمنان و تحریم اقتصادی مقابله و مبارزه کنیم. ترویج محصولات غربی و مصرف گرایی در راستای ضربه زدن به تولیدات داخلی رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان تبلیغ و ترویج محصولات غربی و مصرف گرایی را یکی از کارهای دشمنان در کنار تحریم و محاصره اقتصادی بر علیه ملت ایران برشمرد و گفت: این امر در راستای ضربه زدن به تولیدات داخلی ما انجام شده است. ترابی خاطرنشان ساخت: با عزم ملی و جهادی می توانیم به شعارهای رهبری در بحث فرهنگ و اقتصاد جامه عمل بپوشانیم. ازدواج های امروزی با معیارهای اسلامی سازگاری ندارد امام جمعه دامغان به بحث ازدواج در جامعه دینی و اسلامی نیز پرداخت و افزود: ازدواج یک سنت حسنه است و باید با معیارهای دینی و اسلامی مطابقت داشته باشد ولی ازدواج های امروزی با این معیارها سازگاری ندارد. ترابی با تاکید بر اینکه ازدواج های ما باید قرآنی و اسلامی باشد اظهار داشت: با این روش به ازدواج بین دختر و پسر پایداری می بخشیم. وی تصریح کرد: مدیریت اقتصاد در خانواده از موضوعاتی است که زوجین باید به آن بپردازند و در سرلوحه زندگانی خود قرار دهند. ترابی خاطرنشان ساخت: زندگانی همراه با فرهنگ اسلامی باید همراه باشد و از تشریفات و تجملات ظاهری باید دور و عاری باشد. دشمنی امریکا با ملت ایران ادامه دارد خطیب جمعه دامغان همچنین به فرا رسیدن 20 فروردین سالروز قطع ارتباط ایران با امریکا و روز انرژی هسته ای اشاره داشت و اظهار داشت: علائم حسن نیت ایران با امریکا در مذاکرات هسته ای بسیار روشن و شفاف بوده و این امر مورد تائید سازمان انرژی هسته ای قرار گرفت ولی آمریکا تا بر خلاف آن عمل کرد.
ترابی یادآور شد: امریکا به تعهدات خود در بحث توافقات ژنو به خوبی عمل نکرد که این نمونه ای از ادامه دشمنی های آن با ملت ایران است. وی گفت: تجار ایرانی در محاصره اقتصادی که از سوی امریکا اعمال شده قرار دارند و این امر بر ما مشخص است که دشمن به دشمنی های خود همیشه ادامه می دهد و به تعهدات خود پایبند نیست. حساب 100 امام با هدف ساخت مسکن برای خانواده های نیازمند راه اندازی شد امام جمعه دامغان همچنین به فرارسیدن 17 فروردین روز جهانی بهداشت نیز اشاره داشت و افزود: اسلام به موضوع بهداشت اهمیت خاصی قائل است و همه ما باید به مسائل بهداشتی توجه و این موضوع را در جامعه ترویج و گسترش دهیم. ترابی به سالروز تاسیس و راه اندازی حساب 100 از سوی امام (ره) در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: افتتاح حساب 100 امام از یادگارهای امام راحل است. وی گفت: حساب 100 امام از باقیات و صالحات و دارای خیرات و برکات فراوان و با هدف ساخت مسکن برای خانواده های نیازمند راه اندازی شد. امام جمعه دامغان در خاتمه به سالروز شهادت محمدباقر صدر و خواهرش بنت الهدی صدر و سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی از یادگارهای هشت سال دفاع مقدس مطالبی به اختصار بیان و یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.


۱۳۹۳/۱/۱۵ - ۱۶:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن