تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810006960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش فرهنگ اسلامی اقتصاد سالم و پویا را به ارمغان می آورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مدیر حوزه علمیه شهرکرد:
گسترش فرهنگ اسلامی اقتصاد سالم و پویا را به ارمغان می آورد خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه شهرکرد لازمه تحقق حماسه اقتصادی را تقویت فرهنگ دانست و گفت: در سایه فرهنگ صحیح اسلامی ایرانی می‌توانیم در جایگاه واقعی حماسه اقتصادی و سیاسی قرار گیریم.



حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی، مدیر حوزه علمیه شهرکرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران به‌ عنوان نظام برگرفته از آموزه‌های ناب تشیع مدعی ارائه الگویی جامع و جهانی در همه ابعاد مورد نیاز جوامع بشری است، اظهار داشت: مقوله اقتصاد و فرهنگ به‌ عنوان موضوعاتی کلیدی در راستای رشد و توسعه نظام‌های مختلف جهان به‌ویژه نظام اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
وی نامگذاری سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبر معظم انقلاب را اوج تدبیر و عقلانیت دانست و افزود: رشد و توسعه اقتصادی بدون توجه به ارزش‌های والای فرهنگی قابل تصور نیست و از طرفی تقویت و تحقق فرهنگ اسلامی بدون درنظر گرفتن شاخصه‌های رشد و توسعه اقتصادی نتیجه مطلوب را به همراه ندارد.
 
مدیر حوزه علمیه شهرکرد با اشاره به نامگذاری سال‌های اخیر با محوریت اقتصاد، متذکر شد: توجه رهبر معظم انقلاب به ضرورت ترمیم ساختارها و بررسی دقیق چالش‌های موجود در وضعیت اقتصادی و فرهنگی یک راهبرد است.
 
این مقام مسؤول به ابلاغیه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در پایان سال 92 اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب تکیه بر توان داخلی را به مسؤولان نظام و مردم گوشزد و با نامگذاری سال 93 با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» بار دیگر تکیه بر توان داخلی را برای بهبود شرایط اقتصادی متذکر شدند.
 
حجت الاسلام فاطمی لازمه تحقق حماسه اقتصادی را تقویت فرهنگ دانست و گفت: ما در سایه فرهنگ صحیح اسلامی ایرانی می‌توانیم در جایگاه واقعی حماسه اقتصادی و سیاسی قرار گیریم؛ البته کار و تلاش، تولید و مبارزه با اسراف و تبذیر در تحقق حماسه اقتصادی مهم است، اما شکوفایی اقتصاد کشور در سایه تبلور فرهنگی محقق می‌شود و این نیازمند عزم ملی است که با وحدت تمام سلیقه‌ها و جناح‌ها انجام می‌گیرد.
 
مدرس حوزه علمیه شهرکرد تصریح کرد: در این میان مسؤولیت مسؤولان به‌ویژه متولیان رسانه‌ای کشور در جامعه و ضرورت نقش‌آفرینی رسانه‌های مکتوب و غیر‌مکتوب در تبیین و تفسیر مطالبات رهبری به ویژه پیگیری و اجرایی شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جدید مسأله ای کلیدی به‌شمار می‌آید.
 
وی نقش رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی را در تحقق شعار سال مهم ارزیابی کرد و افزود: بدیهی است روحانیان و مبلغان به‌عنوان مهم‌ترین قشر تأثیرگذار بر افکار عمومی برای حرکت به‌سمت تحقق اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اخلاقی در جامعه مسؤولیت سنگینی در این زمینه ایفا می‌کنند.
 
حجت الاسلام فاطمی بیان داشت: دستگاه‌های دولتی باید با استفاده از خرد جمعی و بهره‌گیری از کارشناسان متعهد و آگاه به موضوعات اقتصاد و فرهنگ در راستای ترسیم مطالبات رهبر معظم انقلاب در سال جدید اقدام کنند.
 
مدیر حوزه علمیه شهرکرد مردم را در همه عرصه‌ها پیشگام دانست و خاطرنشان کرد: مردم همواره در صحنه ایران اسلامی که در همه حال یار و پشتیبان اصلی نظام بودند و هستند و نقش مهمی در تحقق این شعار دارند؛ امیدواریم در عرصه اقتصادی بتوانیم یک فصل جدیدی را باز کنیم تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی و در نتیجه حماسه اقتصادی به‌معنای کلمه محقق شود./9457/ت302/س



۱۳۹۳/۱/۱۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن