تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820450797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شیراز: هیچ قدرتی نمی تواند جمهوری اسلامی را تهدید کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه شیراز: هیچ قدرتی نمی تواند جمهوری اسلامی را تهدید کند شیراز - ایرنا ، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه کشورمان در اوج اقتدار قرار دارد، گفت: ایران مانند افغانستان، پاکستان و یا اوکراین نیست که بتوان آن را تهدید کرد، هیچ قدرتی نمی تواند جمهوری اسلامی را تهدید کند.


آیت الله اسد الله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: آمریکا و اتحادیه اروپا باید بدانند زمانی که ایران کشوری قوی نبود توانست به فناوری هسته ای دست پیدا کند و در بسیاری از رشته ها و زمینه ها به ویژه زمینه های علمی و فناوری دارای رتبه های بالای جهانی شود و امروز نیز که در اوج اقتدار قرار دارد هیچ قدرتی نمی تواند جمهوری اسلامی را تهدید کند.
نماینده رهبری در استان فارس خاطر نشان کرد: مردم ایران در همه برهه ها در کنار مقام عظمای ولایت قرار داشته اند و در کنار رهبر خود از بسیاری از تهدیدات خارجی و داخلی عبور کرده اند.
آیت الله ایمانی اضافه کرد: از گذشته تاکنون آمریکا و همدستانش دشمنان ایران اسلامی بوده اند و برای رسیدن به منافع خود از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده اند و انواع دسیسه ها را علیه انقلاب ما به کار بردند.
وی ادامه داد امام (ره) با دوراندیشی و درایت از قطع رابطه با آمریکا استقبال و خوی استکباری آمریکا را نکوهش کردند، چندین دهه خیانت و ظلم به ملت ایران از دخالت در کودتای 28 مرداد، جنگ تحمیلی، حمایت از منافقین، بلوکه کردن اموال، حمله به هواپیمای مسافربری و انواع تحریم ها و توطئه ها مصادیقی از خوی استکباری آمریکاست.
امام جمعه شیراز اضافه کرد : علت دشمنی های استکبار با جمهوری اسلامی این است که ایران کشوری مستقل است که روی پای خود ایستاده و دم از دین و اسلام می زند و این برای استکبار قابل قبول نیست.
آیت الله ایمانی گفت: امریکا و استکبار هر از چند گاهی برای دشمنی با ایران بهانه ای جدید پیدا می کنند، آنها حتی در دوران مذاکرات لحظه ای از توهین و دخالت در امور داخلی ایران دست برنداشتند.
نماینده رهبری با بیان اینکه این رفتار استکبار نشان داد که انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست، گفت: استکبار با اسلام و ایران مستقل دشمن است و انرژی هسته ای فقط یک بهانه است، استکبار بعد از آن مساله حقوق بشر را پیش کشید و در مقطعی نیز به حمایت از فتنه گران پرداخت.
آیت الله ایمانی در بخش دیگری از خطبه های این هفته بر لزوم ایجاد کار و اشتغال در استان فارس و افزایش سرمایه گذاری ها تاکید کرد و گفت: از مسوولان تقاضا داریم که در راستای ایجاد عزم ملی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، با فراهم آوردن فضای اعتماد ملی، روند سرمایه گذاری را بهبود بخشند.
وی افزود: مردم اگر بدانند سرمایه آنها در مسیر درست و در راه تولید صرف می شود، در پیشبرد امور مشارکت می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه حق استان فارس بیکاری نیست، تاکید کرد: فارس، استانی است که قدرت مدیریت بالایی دارد اما مسوولان برای بالا بردن سطح درآمدی مردم و افزایش تولید، فضایی را برای حضور بیش از گذشته سرمایه گذاران فراهم کنند.
آیت الله ایمانی با بیان اینکه نظارت بر بدنه ادارات لازم و ضروری است، گفت: بدنه برخی از ادارات در سطح کارشناسی و بدنه برخی از بانکها نه تنها با رفتار خود نمی توانند سرمایه گذار را جذب کنند بلکه باعث فرار آنها نیز می شوند.
وی ادامه داد: باید اعتماد مردم را برای سرمایه گذاری جلب کرد و تنها راه رسیدن به این هدف نیز برخورد با نیروهای کم کار در ادارات است.
امام جمعه شیراز تاکید کرد: مدیریت جهادی به معنی برخورد با نیروهای کم کار است که در این راستا اگر مدیر مجموعه این برخورد را انجام دهد هزینه کمتری خواهد داشت تا اینکه دستگاه های نظارتی با اینگونه افراد برخورد کنند.
امام جمعه شیراز ابراز داشت: این زیبنده نیست که سرمایه گذاران فارس در استان های دیگر یا کشورهای منطقه سرمایه گذاری کنند و موج بیکاری در این استان روز به روز افزایش یابد.
وی گفت: این استان از موهبت های فراوانی برخوردار است چنانکه از نظر موقعیت جغرافیایی، نیروی انسانی، قدرت علمی، منابع زیرزمینی، میزان نقدینگی و امکانات دیگر در موقعیتی ممتاز و شرایطی خوب قرار دارد.
امام جمعه شیراز افزود: فارس استانی است که اگر برنامه ریزی صحیح و دقیقی در مورد آن اعمال شود هم نیازهای خود را پاسخ می دهد و هم پاسخگوی نیاز سایر استان ها است.
677/ 667/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن