تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801303309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه مهاباد: مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه مهاباد: مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت است مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت بزرگ است که باید به بهترین شکل از آن حفاظت و صیانت کرد .


به گزارش ایرنا، ماموستا ملا قادر سهرابی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: مسوولان باید تلاش کنند این امانت سنگین را همانطور که در اختیارشان قرار داده شده است به همان شکل تحویل دهند.
وی افزود: مدیران باید از مسوولیتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنان واگذار می شود به عنوان فرصتی ارزشمند برای خدمتگزاری به مردم به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
ماموستا سهرابی اساس کار مسوولیت را خدمت به مردم دانست و گفت: ملت ایران که در تمام عرصه ها و شرایط مختلف همواره حامی و پشتیبان این نظام و انقلاب بوده اند شایسته بهترین خدمتگزاری هستند زیرا آنان ولی نعمت ما هستند.
وی افزود: آنچه در حوزه مسوولیت برای مدیران و مسوولان ماندگار است عمل به وظیفه و خدمتگزاری به مردم برای کسب رضای الهی است و هر مسوولی با این هدف به انجام وظایف خود اقدام کند در اذهان مردم ماندگار می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه های مختلف دشمنان نظام و انقلاب علیه کشورمان اشاره کرد و یادآور شد: ملت ایران با حفظ وحدت و انسجام خود تاکنون توانسته اند توطئه های دشمنان اسلام و نظام را به خوبی خنثی کنند.
ماموستا سهرابی گفت: دشمنان شکست خورده در جنگ سخت، امروز جنگ نرم را علیه ملت ایران به راه انداخته اند ولی غافل از آن هستند که ملت ایران با هوشیاری خود و درایت رهبر معظم انقلاب این حربه آنان را نیز نقش برآب می کند.
584/۵۸۱
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن