تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801304599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سمیرم: کمک به دولت خدمت به نظام اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه سمیرم: کمک به دولت خدمت به نظام اسلامی است سمیرم، اصفهان- ایرنا: امام جمعه سمیرم گفت: کمک کردن به دولت یاری کردن نظام اسلامی برای رسیدن به توسعه و تعالی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری سمیرم با اشاره به عزم دولت برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تاکید کرد: همه کسانی که تمکن مالی خوبی دارند برای کمک به خانوارهای ضعیف جامعه انصراف دهند.
وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح بزرگ ملی اظهار کرد: رضایت مردم مهمترین مسئله ای است که در هر طرح و برنامه ای باید مدنظر مسوولان و مدیران نظام باشد.
وی به فعال نبودن برخی از باجه های بانکها در سمیرم اشاره کرد و افزود: برخی شعب بانک ها تنها یک یا دو باجه فعال دارند و مردم را به زحمت می اندازند که این موضوع زیبنده خدمت رسانی نیست.
وی با بیان اینکه بخشی از مسائل فرهنگی کشور موجب نگرانی رهبر فرزانه انقلاب شده است، تصریح کرد: ضروری است مسوولان در مسیر پیروی از ولایت فقیه گام بردارند و به تکلیف خود در انقلاب و نظام اسلامی جامه عمل بپوشانند.
فرماندار سمیرم نیز گفت: لازم است مسوولان به مناسبت های خاص توجه لازم داشته باشند و با برنامه ریزی صحیح در این بخش فعالیت اثرگذار انجام دهند.
حامد منیری اضافه کرد: همه باید به منظور اجرای هر چه بهتر مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها تلاش کنند و رسانه ها نیز اطلاع رسانی به موقع داشته باشند.
فرمانده انتظامی سمیرم نیز با اشاره به تعطیلات نوروزی تاکید کرد: برای پیشگیری از وقوع حوادث، آگاهی و دقت خانواده ها ضروری است و حفاظت فیزکی از اماکن باید مورد توجه قرار گیرد تا برای روبرو شدن با حوادث احتمالی آمادگی کامل وجود داشته باشد.
سرهنگ دوم هادی صادقی تصریح کرد: اقداماتی نیز برای افزایش امنیت در شهرستان در حال انجام است و در ایام تعطیلات گشت های سیار فعالیت مستمر و مضاعف خواهند داشت.
شهرستان سمیرم با افزون بر 100هزار جمعیت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
7147/607پ
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن