تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802236041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت تهران: استقامت، ایمان و توجه به ولایت فقیه رمز موفقیت نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت تهران: استقامت، ایمان و توجه به ولایت فقیه رمز موفقیت نظام است تهران - ایرنا - امام جمعه موقت تهران، ایمان را یکی از رموز پیشرفت در طی سال های انقلاب دانست و گفت: رمز موفقیت نظام توجه به این ایمان، ایستادگی و پیروی از ولایت فقیه است.


حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در مراسم بزرگداشت مرحوم ابوالفضل حاجی حیدری، توجه به بندگی و انسانیت را از صفات بارز انسانی دانست و گفت: تفاوت انسان با حیوان در گفتار، کردار و انگیزه انسانی است.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی از اشخاص این صفات انسانی را به فراموشی می سپارند و می خواهند در هر جایی خود را مطرح کنند. این افراد که رفتار صحیحی ندارند، می خواهند باند سیاسی و افکار خود را پیاده کنند و یا آنکه می خواهند نامزد شوند، پس به دنبال پلی برای خود می گردند.
صدیقی خاطر نشان کرد: این گونه افراد با رفتارهای نادرستشان می خواهند همه مجالس و مقدسات را پلی برای برجسته شدن قرار دهند و این راه بسیار خطرناکی است.
وی در ادامه در خصوص فتنه سال 88 صحبت کرد و گفت: این فتنه یک فساد، آشوب، بحران، نا امنی، ایجاد بی اعتمادی، اختلافات بود که البته ایمان به خدا و دست غیبی که 35 سال مملکت را حفظ کرده به همراه نائب امام زمان، پشتیبان انقلاب شد.
امام جمعه موقت تهران به حوادث 18 تیرماه 78 نیز اشاره کرد وگفت: آن حوادث نیز همچون فتنه ای بود که با دعای رهبر معظم انقلاب برطرف شد.
وی فتنه سال 88 را خیانتی غیر قابل گذشت و فسادی بزرگ عنوان کرد و گفت: منشاء این فتنه که حیثیت نظام را برد، فساد و برتری جویی بود که می گفتند اگر رییس نشدیم تهمت تقلب بزنیم و به برتری جویی بپردازیم که این نوعی قانون شکنی و محاربه بود.
امام جمعه موقت تهران داشتن ولایت را چراغ راه دانست و گفت: اگر توجه به ولایت فقیه همیشه مدنظر قرار گیرد این آسیب ها کاهش می یابد و توجه به ولایت را افرادی همچون آیت الله بهشتی و علمای دیگر در رفتارهایشان داشته اند.
امام جمعه موقت تهران با ذکر خاطره ای از آیت الله بهشتی گفت: این شهید بزرگوار در پاسخ به این پرسش که چرا جواب روزنامه ها و اتهامات آنها را نمی دهید ، گفته بود امام به من اجازه نداده و من تابع ولایت فقیه هستم.
صدیقی تاکید کرد: هر آخوند و مسوولی اگر خط ولایت را پی بگیرد در خط دین است و اگر زاویه گرفت با دین زاویه گرفته است چرا که جوهر اسلام و حقیقت آن ولایت است.
وی ادامه داد: ولایت امری زبانی نیست و توجه به آن جزء ضروریات اسلام محسوب می شود.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه طی 35 سال اخیر و با وجود نظام جمهوری اسلامی و داشتن ولایت فقیه جهش مناسبی داشته ایم، گفت: خدا نکند عقب گرد کنیم یا در مسیر موضوعات همچون هسته ای دچار مشکل شویم. خدا نکند بعد از اتم سراغ موشک ها آیند و بعد بگویند که ما را محکوم کرده اند.
امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: توقف غنی سازی به نفع ما نیست چرا که با این رویکرد توقف در همه جبهه ها خواهیم داشت با این توقف تنها در این سطح می مانیم و نمی توانیم اوج بگیریم.
امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: آنها ضعیف را نابود می کنند بنابراین هر کس در برابر آمریکا کوتاه آید بر سرش می کوبند و اگر کوتاه آییم بر سرمان می زنند.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: امروز ایمان، جهاد، استقامت و پشتیبانی از ولایت فقیه ما را نگه داشته است و خداوند نیز طی این 35 سال به کشور ما کمک کرده است.
وی گفت: اگر درهای غرب باز شود و افتخار ما به این است که دست دردست آمریکا باشیم و یا اینکه او به ما لبخند و یا چشمک بزند تمام عزت هایی که به قیمت خون شهدا به دست آمده را از دست می دهیم، آغاز ذلت ها است.
وی افزود: ملت ایران ثابت کرده است که تحریم باعث تسلیم نمی شود.
آیین بزرگداشت حاج ابوالفضل حاجی حیدری از اعضای موسس حزب موتلفه اسلامی و یکی از مدیران کمیته امداد امام(ره) شامگاه پنجشنبه در تهران برگزار شد.
پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام سید حسن خمینی و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم قرائت شد.
شبس (1) 7261** 1058**1346 ** 1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن