تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820978933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشت برنامه در راستای اجرای مدیریت جهادی در گلستان پیش بینی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هشت برنامه در راستای اجرای مدیریت جهادی در گلستان پیش بینی شد گرگان - ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: مدیریت استان هشت برنامه در راستای اجرای مدیریت جهادی در سال جاری در گلستان پیش بینی کرده است.


به گزارش ایرنا، ˈعباس نیاوندˈ روز دوشنبه در آیین معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش استانداری، برنامه‏ریزی را شالوده مدیریت جهادی خواند و با اشاره به اهداف کلی این هشت برنامه اضافه کرد: برنامه‎های مدیریت جهادی در استان باید مشخص و مبتنی بر سیاست‏های اداری کشور باشد و موضوعات استراتژیک، اقدامات اساسی، اجرایی، نظارت و ارزیابی دقیق را به همراه داشته باشد.
وی تصریح کرد: این برنامه ها باید به صورت جدی و پیگیرانه از سوی مدیران دستگاه‎های اجرایی دنبال شود.
نیاوند در ادامه با بیان اینکه مسوولان باید به موقعیت و اثرگذاری خود توجه داشته باشند، اظهار کرد: مسوولیت امانت الهی است، لذا مدیران باید با خدمتگزاری به مردم، دین خود را به امام و شهدا ادا کنند.
وی، مسوولیت را درابعاد چهارگانه خواند وتصریح کرد: شناخت و آگاهی، لیاقت و شایستگی ، استفاده مطلوب از منابع و امکانات برای تصمیم‏گیری درست و استفاده مطلوب و درک درست از حوزه کاری این ابعاد هستند.
نیاوند با تاکید بر توجه مدیران استان به مقوله مدیریت جهادی نیز گفت: مدیر جهادی باید توانایی کار درست و درست کار کردن به معنای واقعی را برای دستیابی به بهره‏وری داشته باشد.
معاون استاندار گلستان بااشاره به نامگذاری امسال به عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ اظهارکرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که نامگذاری سال‏ها را با رویکرد اقتصادی بیان می کنند که از آن جمله سال الگوی مصرف، کار مضاعف وهمت مضاعف، جهاد اقتصادی، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است.
نیاوند، با اشاره به اهمیت اقتصاد در جنگ فرهنگی یاداور شد: مقام معظم رهبری دهه چهارم را دهه پیشرفت و عدالت نامیدند که منجر به رشد و شکوفایی کشور خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با اشاره به ابعاد و شاخص‏های نامگذاری اقتصادی گفت: با توجه به ابلاغ سیاست‏های 24 گانه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، دستگاه‏های اجرایی استان باید این سیاست‏ها را با شرایط موجود و ظرفیت‏های گلستان بومی‏سازی کنند.
نیاوند، اقتصاد دانش‏بنیان، رعایت الگوی مصرف، کار مضاعف، مجاهدت اقتصادی، تأکید بر تولید مولد و تولید ملی، حماسه اقتصادی و مدیریت جهادی را از شاخص‏ها و ابعاد اقتصادی شعار مقام معظم رهبری اعلام کرد.
وی همچنین با اشاره به ابعاد و شاخص‏های فرهنگی نامگذاری سال، گفت: باید فرهنگ کار و تلاش و وجدان کاری به عنوان یک شاخص‏ در بین دستگاه‏های اجرایی نهادینه شود.
معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار گلستان، فرهنگ مصرف صحیح و صرفه‏جویی، میزان پایبندی به احکام نورانی اسلام، افتخار به ایرانی بودن، توجه ویژه به سرمایه اجتماعی، انضباط اجتماعی، استحکام بنیان خانواده و اتحاد و همبستگی را ازشاخص‏ها وابعاد فرهنگی این نامگذاری اعلام کرد.
نیاوند با تاکید بر ایجاد تحول و برنامه‏ریزی برای پویایی یک سازمان نیز یاداورشد: اجزای مختلف سیستم‏های اجرایی باید از همبستگی و یکپارچگی که منجر به یک خروجی تعریف شده باشد، برخوردار شوند و ابعاد مختلف مکمل یکدیگر باشند.
وی با بیان اینکه سیستم‏های اداری ما باید پژوهش‏محور باشند، گفت: همه فعالیت سازمان‏ها و دستگاه‏های اجرایی باید برمبنای علمی و عقلی دقیق صورت گیرد.
معاون استاندار گلستان با تاکید بر اینکه نیازهای اساسی پژوهشی بخش‏های مختلف باید مشخص باشد، یاداور شد: تلاش شود صددرصد اعتبارات پژوهشی استان در سال جاری جذب و از برگشت آن جلوگیری شود.
نیاوند بااشاره به اینکه نظام آموزشی نیز باید منجر به یادگیری مستمر باشد و مهارت‏های لازم را ایجاد کند، گفت: نظام آموزشی باید تسلط و قابلیت‏های فردی و گروهی افراد را تقویت کند.
وی ادامه داد: اساس نظام آموزشی نباید فقط مدرک‏گرایی باشد آن مطلبی که مقام معظم رهبری فرمودند که اقتصاد دانش‏بنیان یعنی یافته‏های علمی منجر به تولید ثروت و فناوری شود و این مساله باید مورد توجه جدی باشد.
طی حکمی از سوی ˈعباس نیاوندˈ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان، ˈرمضانعلی اسفندیاریˈ به عنوان سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری گلستان منصوب شده است.
601
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن