تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819994790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با افزايش شفاويت سازي، بازار سرمايه پتانسيل کافي را براي حرکت دوباره به دست مي آورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۳ب.ظ)
مدير عامل کارگزاري بانک ملت: با افزايش شفاويت سازي، بازار سرمايه پتانسيل کافي را براي حرکت دوباره به دست مي آورد مديرعامل کارگزاري بانک ملت گفت: تزريق نقدينگي به بازار سرمايه تصميم حمايتي بود، اما با افزايش شفافيت و رفع برخي ابهامات ناشي از اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها، بازار سرمايه پتانسيل لازم و در عين حال کافي را براي حرکت دوباره به دست مي آورد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس نيکچري، مديرعامل کارگزاري بانک ملت درخصوص حمايت از بازار سرمايه با تزريق نقدينگي با بيان مطلب فوق گفت: اين تصميم در شرايط فعلي تصميم خوبي براي بازار بود و مي تواند اثرات مثبتي در بازار بگذارد اما بازار بيش از تزريق نقدينگي، به افزايش شفافيت و رفع ابهام نياز دارد.
وي افزود: ابعاد اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها براي صنايع و توليد کنندگان داخلي فقط در بخش هزينه ها تا حدي روشن شده است در حالي که مشخص نيست بر اساس قانون هدفمندي اين بار قرار است از محل صرفه جويي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها به توليد چه کمکي شود.
اين کارگزار قديمي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها را مشروط به شفاف شدن ابهامات فوق براي بازار سرمايه مثبت ارزيابي کرد و گفت: هدفمندي يارانه ها اگر همراه با افزايش قيمت محصولات توليدات داخلي باشد قطعاً مي تواند افزايش قيمت حامل هاي انرژي و هزينه شرکت ها را پوشش بدهد و مانع ضرر شرکت ها شود.
نيکچري اظهار داشت: همه بازار در انتظار نتايج برگزاري مجامع شرکت ها هستند، در مجامع به طور روشن مشخص مي شود که شرکت ها در طول سال گذشته چقدر توانستند به انتظارات سهامداران خود در واقعيت پاسخ بدهند و همين امر مي تواند در صورت روشن شدن ابهامات سال جاري دورنماي بازار سرمايه را در سال 93 روشن کند.
مدير عامل کارگزاري بانک ملت خاطر نشان کرد: علاوه بر اينکه متولي صنعت در کشور بايد به طور مشخص ابعاد فاز دوم هدفمندي يارانه ها بر صنايع داخلي را روشن کند، ثبات در سياست ها و تصميمات مديران و مسوولان عامل مهمي در حمايت از بازار سرمايه است و بازار نياز به افزايش شفافيت و اعتماد دارد.
وي افزود: اعتماد بازار در گروي ثبات مسوولان در تصميم گيري هايشان است تا بتوانند براي يک بازه مشخص از کوتاه مدت تا بلند مدت و با ريسک منطقي وارد بازار شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن