پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان
پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا
دکتر علی پرند فوق تخصص جراحی پلاستیک
تجهیزات و دستگاه های کلینیک زیبایی
سررسید تبلیغاتی 1404 چگونه میتواند برندینگ کسبوکارتان را تقویت کند؟
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
تعداد کل بازدیدها :
1849522604
تلویزیون پر شده از خاله و عموهایی که فکر میکنند برنامهشان جذاب است!
واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
یک برنامهساز کودک با انتقاد از برنامهسازی برای کودکان بیان کرد: «خونهی مادربزرگه»، «زیزیگولو»، «مدرسه موشها» و... نمونههای موفقی بودند که برای عروسکهایشان فکر شده بود. این کارگردان برنامههای کودک تلویزیون آثاری چون «سنجد»، «ماتاتا»، «قارقار جیکجیک» و سریال کودک «نامههای بالدار» را در کارنامه خود دارد و جدیدترین کار او با عنوان «دنیای پویا» به تهیهکنندگی مرکز پویانمایی صبا در ایام نوروز از شبکه پویا پخش شد. او همچنین در حال آمادهسازی ساخت انیمیشن عروسکی «حضرت نوح»(ع) است. امیر فیضی در گفتوگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهی برنامههای کودکی که با حضور مجری و عروسک به روی آنتن میروند، گفت: ترکیبات انسان و عروسک میتواند یکسری جوابها را بدهد به شرطی که خیلی درست چیده شده باشد، ترکیب انسان و عروسک معمولا به خصوص در کشور ما تاکنون خوب جواب داده است. این برنامهساز افزود: در همه جای دنیا در مجموعههای بزرگ عروسکی نیز معمولا از حضور یک انسان استفاده میشود ولی آدمها اصلی نیستند. یکی از اتفاقاتی که در بسیاری از برنامههای ما میافتد و باعث میشود برنامه جواب ندهد، این است که آدمها بر عروسکها اصل میشوند؛ در حالی که در دنیای بچهها عروسکها اصل هستند، در هر برنامهای اگر عروسکها سوار بر ماجرا و همچنین عمدهتر باشند، قطعا موفقیت بیشتری به دست خواهد آمد. *** کمتوجهی به شخصیتهای عروسکی وی همچنین بیان کرد: بخش زنده و انیمیشن نیز چون به لحاظ تکنیکی کار سختی است، در کشور ما کمتر به سراغش رفتهاند، اینکه ما در بخش زنده، عروسکی با تکنیک استاپ موشن نیز در کارمان داشته باشیم کار سخت و پیچیدهای است اما با همه اینها هر چه عروسکها را به بچهها نزدیکتر کنیم بچهها نیز به ما نزدیکتر میشوند. فیضی در ادامه گفتوگوی خود دربارهی حمایت تلویزیون از شخصیتهای عروسکی و سازندگانشان نیز اظهار کرد: متأسفانه همیشه یک تعداد شخصیت و کاراکتر آمدند و رفتند و ما کمتر شاهد ماندگاری آنها بودیم و آن بهایی که باید به خالق و بناگذارنده یک کار و همچنین خود عروسکها داده شود کمتر شده است. او دلایل کمتوجهی به شخصیتهای عروسکی و خالق آنها را اینگونه عنوان کرد: یکی از دلایل اصلی که باعث شده سطح کار عروسکی در کشور ما پایین بیاید، برنامههای زنده و استیجی است، در هیچ جای دنیا نمیبینیم که یک برنامه عروسکی پخش زنده داشته باشد چون عروسک نیاز به متن، میزانسن، کارگردانی و بارها و بارها تمرین دارد. *** خالهها و عموها بنای کار عروسکی را متزلزل کردند کارگردان دنیای پویا ادامه داد: از زمانی که تعداد برنامههای کودک زنده را در تلویزیون بیشتر کردند و یک خاله و عمو به همراه تعدادی بچه وارد اینگونه برنامهها کردند، بنای کار عروسکی را متزلزل کردند؛ در صورتی که ما نمونههای بسیار موفقی از «خونهی مادربزرگه» تا «زیزیگولو»، «مدرسه موشها» و... داشتیم. اینها کارهایی بودند که برای عروسکهایشان فکر شده بود. او تاکید کرد: از وقتی که عروسکها با پخش زنده آغشته شدند همه چیز در سطح قرار گرفت. من برنامهی پخش زندهای را میشناسم که کارگردان ندارد و تهیهکننده که خودش را بر همه والا میداند همه کار انجام میدهد، حتی یک روز که عروسکگردان نیامده بود عروسک را گردانده است. اینها باورکردنی نیست و این اتفاقات متأسفانه فقط برای این است که آنتن پر شود و دیدیم که تلویزیون پر شده از خاله و عموهایی که دست میزنند و فکر میکنند برنامهیشان جذاب است. *** فقط روی آنتن بودن مهم نیست فیضی خاطرنشان کرد: از آنجایی که برنامهی دیگری برای رقابت نداریم، خاله و عموها همچنان ماندهاند و ادامه میدهند. مدیر شبکه دو که خودش را خیلی هم در راستای خانواده و برنامههای کودک میداند آیا آمد چند برنامهی جدید را در این سالها امتحان کند؟ این برنامهساز کودک به خبرنگار ایسنا گفت: برنامههای قبلی را هم که الان امتحان میکنند گروه سابقش را حذف میکنند و فقط به یک فرد میچسبند. زمانی که سنجد را میساختم یک گروه 15 نفره بودیم که هیچکدام از افراد حتی تدارکات گروه را عوض نمیکردیم. چرا؟ چون با آن کاراکتر زندگی میکردیم ولی سالها ساخته نشد بعد هم که ساخته شد حتی امیر فیضی خالق شخصیت و کارگردانش را حذف کردند و برنامه را به دست مجریاش دادند. او افزود: الان چه کسی سنجد را میبیند؟ اینکه فقط روی آنتن حضور داشته باشیم مهم نیست. *** چگونه کنترل ماهواره را از بچهها بگیریم؟ این کارگردان برنامههای عروسکی با اشاره به شبکهی پویا نیز عنوان کرد: در حال حاضر شبکه پویا به یک رقیب تبدیل شده و این خیلی خوب است امیدوارم اتفاقاتی که در این شبکه میافتد تداوم داشته باشد، اگر بخواهیم کنترل ماهواره را از بچهها بگیریم تا شبکههای «پرشین تون» و «جِم جونیور» را نبینند باید در حوزهی انیمیشن اتفاقات خوبی بیفتد. او دربارهی شبکههای تخصصی کودک ماهواره معتقد است: این شبکهها ضربات بسیار شدیدی به خانوادهها میزنند که بعدها تاثیر خود را نشان میدهند، این شبکهها در لایههای زیرین اجتماعی و تربیتی خود موضوعات را وارد ذهن بچهها میکنند که بعدها خواهیم دید که این جنگهای فرهنگی از کجا نشأت میگیرد. این برنامهساز با اشاره به اینکه قرار بود پویای یک و دو نیز راهاندازی شود عنوان کرد: خوب است که شبکه پویا حمایت شود اما به شرطی که با تولید همراه باشد. *** دست برنامهسازان کودک بسته شده وی در پاسخ به پرسش ایسنا دربارهی تکرار مداوم انیمیشنها از شبکههای تلویزیونی نیز گفت: بعضی وقتها تکرار انیمیشن برای بچهها خوب است چون فاصله سنیها تغییر میکند و بچهها دید دیگری به یک کار پیدا میکنند ولی این دلیل نمیشود که بنای همه چیز را روی تکرار بگذاریم. فیضی در ادامه بیان کرد: البته تولید باید درست باشد، دوستانی که به حسن نیتشان هیچ شکی وجود ندارد آنقدر دست و بالشان به لحاظ تولیدی بسته شده که دیده نمیشوند. در شعارها همیشه گفته میشود که باید به شبکهها و برنامههای کودک توجه شود ولی کمترین بودجه و توجه به شبکه پویا و صبا میشود. *** عروسکها را برای بازدید دانشآموزی نگهداری کنند فیضی در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا مبنی بر اینکه چقدر از حفظ و نگهداری عروسکها بعد از پایان کار حمایت میشود؟ گفت: زمانی که من در شبکه دو کار میکردم بسیاری از عروسکها را به شبکه تحویل نمیدادم و خودم نگهداری میکردم به دلیل اینکه میدانستم در این شبکه به درستی نگهداری نمیشود و عروسکها از بین میروند. او ادامه داد: موادی که در ساخت عروسکها استفاده میشود فاسد شونده است و مسلما نگهداری آنها در شکل و شمایلی مانند موزه یا کارگاهی که حتی گروههای دانشآموزی بتوانند به آنها رجوع کنند و ببینند بسیار مفید و سودمند است. چه ایرادی دارد مسئولیت را به یک گروهی بسپارند و بعد از پایان کار پروژهها تهیهکنندههای برنامه بدانند که اگر عروسکهایش تحویل آن مرکز داده شود به درستی از آنها در محفظهی شیشهای و بدون هوا حفاظت میشود. اما این همیشه جزو افسوسهای ما بوده و زمانی هم که دربارهی این مسائل صحبت میکنیم میگویند "چه دل خجستهای داری". *** فراموش کردن خاطرات خوب کودکی فیضی معتقد است: عروسکهای «کلاه قرمزی»، «زی زی گولو» و... نیز که در موزه سینما حفظ میشوند عوامل خودشان نگهداری کردند و خود مجموعه موزه سینما این را خواسته است. تلویزیون مجموعه عظیمی است. معمولا ما خیلی راحت خاطرات خوبمان را دور میریزیم. این کارگردان همچنین در پاسخ به پرسشی دربارهی اینکه آیا تعدد شخصیتهای عروسکی در برنامهها لازم است؟ گفت: در همه جای دنیا شخصیتها و کاراکترهای بسیار متنوعی در طول سالها ساخته میشود ولی موضوعی که وجود دارد این است که ماندگاری برای همه نیست، شاید هزارها کارگردان و فیلمساز در طول تاریخ سینما داشتیم اما اگر همین الان بخواهیم آنها را نام ببریم بیش از 10 - 15 نفر نتوانیم، فیلمها و کاراکترهای عروسکی نیز همینطور است. وی در تعدد و تنوع شخصیتهای عروسکی ایرادی نمیبیند و معتقد است: در کشورهای دیگر یک کار را در یک فصل به صورت آزمایشی میسازند اگر جواب داد و ببیننده آن را پذیرفت، فصلهای بعدیاش را نیز می سازند اما در ایران بدون شناخت یکدفعه 100 قسمت برنامه میسازیم و بعد عروسک نیز ادامه پیدا نمیکند چون بازخورد مخاطب را نداریم. فیضی افزود: تلویزیون ما تلویزیون عام است و همه به آن دسترسی دارند اما بازخوردهای ما به تهران خلاصه شده است و کار کودک را سادهانگارانه به دست هر کسی میدهند چون فکر میکنند کار سادهای است. در حالی که ساخت یک عروسک، طراحی، شخصیتپردازی و صداگذاریاش به مراقبت فراوان نیاز دارد. شاید خلق شخصیت در نگاه اول آسان باشد ولی حفظ و نگهداریاش بسیار سخت است؛ ضمن اینکه باید با زمانه پیش برویم و ببینیم بچه ها چه میخواهند. *** انتقاد از جشنواره جامجم این برنامهساز با انتقاد از جشنواره جامجم سیما که هر سال برگزار میشود، بیان کرد: سریالهای کودک در کجای این جشنواره در این دو - سه سالی که برگزار شده دیده شده است؟ چرا اصلا نباید دیده شوند؟ آیا یک برنامه زنده استودیویی با یک سریال داستانی عروسکی فرق دارد؟ چرا کسی سریال کودک نمیسازد. او در پایان اظهار کرد: زمانی فیلم و سریالهای کودک ساخته میشد که دیگر ادامه پیدا نکرد، متأسفانه ملت ما حافظه تاریخی ضعیفی دارند، ما آفرینشگرهای خوبی هستیم ولی نگهدارندههای خوبی نیستیم. انتهای پیام
کد خبرنگار:
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
خاله شادونه؛ مشهورترین خاله تلویزیون
تاریخ انتشار 30 فروردین 1393 ساعت 09 55 | شماره خبر 1461888299426547865 خاله شادونه با صدایی کودکانه با بچهها حرف میزند خاله شادونه با صدایی کودکانه با بچهها حرف میزند اگر به صدای تلویزیون گوشدهی و تصویرش را نبینی یک لحظه فکر میکنی که او خودش یکاگر به حال خود فکری نکنید برای شما فکری میکنند
سهشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰ ۲۸ رییس اتاق بازرگانی تهران امروز به سیستم بانکی کشور در خصوص وضعیت فعلی آنها در خصوص پشتیبانی از اقتصاد ایران هشدار داده و معتقد است بانکها باید روند فعلی خود را تغییر دهند به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا یحیی آل اسحاق رییس اتاقحداد عادل: برخی فکر میکنند برای حل مشکلات اقتصادی باید در موضوه فرهنگ کوتاه بیاییم/ موازی کاری بد است اما با
حداد عادل برخی فکر میکنند برای حل مشکلات اقتصادی باید در موضوه فرهنگ کوتاه بیاییم موازی کاری بد است اما با آن مواجهیم عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت بعضیها فکر میکنند راه برون رفت ما از مشکلات اقتصادی این است که یک قدری در موضوع فرهنگ کوتاه بیاییم اما مشکلات اقتصادی باکاما و اگرهای بازگشت رشیدپور به تلویزیون/ پای رئیسجمهور در میان است!
اما و اگرهای بازگشت رشیدپور به تلویزیون پای رئیسجمهور در میان است خبر زودهنگامی که از سوی رضا رشیدپور در صفحه شخصیاش درباره بازگشتش به تلویزیون با برنامهای گفتگومحور آنهم با حضور رئیسجمهوری در شبکه نسیم منتشر شد باعث ایجاد حاشیههایی شده است که حتی بازگشت این مجری پس از 5مرضیه برومند: مادرها این روزها به خودشان فکر میکنند
شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶ ۱۱ مرضیه برومند معتقد است چون با عشق فیلم و سریالهایم را میسازم اینگونه مورد توجه مردم قرار میگیرد او میگوید متاسفانه دنیای ما دنیای خیلی خشنی است ما هنرمندان سعی میکنیم این دنیا را بهتر کنیم و دنیایی پر از عشق را بسازیم به گزارش سرویس تلویزیونخالهها و عموهایی که پیر نمیشوند
تاریخ انتشار 30 فروردین 1393 ساعت 13 02 | شماره خبر 1460972828649847646 برنامه طنز خنده بازار در یکی از بخشهایش گویاترین و صریحترین تصویر را از وضع عموها و خالههای تلویزیونی ارائه داد تعداد زیادی مجری زن و مرد با لباسهای رنگارنگ در یک استودیو جمع شده بودند و سرنوباوه: افرادی که آوینی را به صدا و سیما راه نمیدادند ادعای روشنفکری میکنند
نوباوه افرادی که آوینی را به صدا و سیما راه نمیدادند ادعای روشنفکری میکنندنایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت فردی که در زمان ریاست خود در صدا و سیما دستور داد نگذارند شهید آوینی وارد صدا و سیما بشود امروز علیه انقلاب و صدا و سیما کتاب مینویسد به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ببا انتشار قرارداد ما را مقابل مردم قرار دادند/ همه فکر میکنند روی پول غلت میزنیم
ورزشی فوتبال - فوتسال هاشم بیگزاده در گفتگو با مهر با انتشار قرارداد ما را مقابل مردم قرار دادند همه فکر میکنند روی پول غلت میزنیم مدافع ملیپوش تیم فوتبال استقلال در خصوص انتشار قرارداد بازیکنان این تیم گفت قرارداد بازیکن آبروی آن است و فکر میکنم با این کار بازیکنان رابررسی مبانی فکری شهید آوینی در مناظره تلویزیونی
بررسی مبانی فکری شهید آوینی در مناظره تلویزیونی تعدادی از کارشناسان فرهنگی عصر جمعه در برنامه مناظره شبکه یک سیما گردهم آمدند تا اصول و مبانی فکری شهید مرتضی آوینی در حوزه فرهنگ را مورد بررسی قرار دهند به گزارش ایرنا در برنامه مناظره این هفته شهاب اسفندیاری دکترای مطالعات فیلمقربانیان قلدری، در بزرگسالی بیشتر به خودکشی فکر میکنند
دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸ ۰۵ بر اساس نتایج جدید پژوهشگران قربانی قلدری دیگران شدن در کودکی چنان مخرب است که اثرات آن تا 40 سال و حتی بیشتر باقی میماند به گزارش سرویس پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا قربانی قلدری بودن در کودکی میتواند بر سلامت فیزیکی و روانی فرد درهواداران منچستر به احترام ايران به كرش فكر نميكنند
هواداران منچستر به احترام ايران به كرش فكر نميكنند اندي ميتن نويسنده مجله FOUR FOUR TWO اسفند ماه سال گذشته به ايران آمد و صالح جايگزين نمازي و دستيار كرش شد كرش پس از مدتها گشت و گذار در بين مربيان داخلي سرانجام صالح را به عنوان دستيار برگزيد در حالي كه پيش از ايبعضی از انسانها به دلیل این که اصلا فکر نمیکنند به بیهودهگویی مبتلا می شوند
بعضی از انسانها به دلیل این که اصلا فکر نمیکنند به بیهودهگویی مبتلا می شوند فرهنگ > دین و اندیشه - خبرگزاری حوزه نوشت حجت الاسلام و المسلمین رشاد در سلسله مباحث اخلاقی خود در جمع طلاب مدرسه علمیه امام رضا ع تهران عوامل و عواقب بیهوده سخن گفتن را از نگاه آیات ومشایخی: مردم تلویزیون ایران را نگاه نمیکنند
مشایخی مردم تلویزیون ایران را نگاه نمیکنند مشایخی با اشاره به گسترده شدن سریالهای ترکیهای که از شبکههای ماهوارهای پخش میشود و بالا رفتن مخاطبان آنها در کشورمان اظهار کرد با پخش این سریالها دیگر کسی تلویزیون خودمان را نگاه نمیکند بخبرگزاری ایسنا جمشید مشایخی اظهارمرگ ابهام آميز مجري جوان تلويزيون انگليس
مرگ ابهام آميز مجري جوان تلويزيون انگليس پيچز گلدوف مدل و مجري زن تلويزيون انگليس در سن 25 سالگي به شکل مرموزي در خانه اش جان سپرد مدل و مجري زن تلويزيون انگليس در سن 25 سالگي به شکل مرموزي در خانه اش جان سپرد اين زن جوان به نام پيچز گلدوف که پدري ايرلندي داشت در کنت انگليساتاق فکر و تدبیر توسعه چهارمحال و بختیاری تشکیل می شود
اتاق فکر و تدبیر توسعه چهارمحال و بختیاری تشکیل می شود شهرکرد- ایرنا- دبیر اتاق فکر و تدبیر توسعه چهارمحال و بختیاری گفت اتاق فکر و تدبیر توسعه استان بزودی با مشارکت نخبگان و برخی اعضای دستگاه های اجرایی استان تشکیل می شود به گزارش ایرنا علیرضا شجاعی روز پنجشنبه در نشست شورایسقوط خنده دار گوینده تلویزیون در رودخانه / کلیپ
سقوط خنده دار گوینده تلویزیون در رودخانه کلیپ دانلود لینک ۱۳۹۳ ۱ ۲۱ - ۱۸ ۵۰عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: غربیها از اجساد برای دستیابی به منافع خود استفاده میکنند/ دفن «فرای» برای حساس
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان غربیها از اجساد برای دستیابی به منافع خود استفاده میکنند دفن فرای برای حساسیتزدایی استعضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت در بسیاری از موارد دنیای غرب از اجساد هم برای دستیابی به منافع خود در کشور ایران استفاده میکند عدنان زادهوش امروز در گفتو-