تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821147017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شخصیت فاطمه زهرا(س) اسوه و الگویی کامل برای همه زنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شخصیت فاطمه زهرا(س) اسوه و الگویی کامل برای همه زنان است شازند-ایرنا-مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک گفت: شخصیت فاطمه زهرا(س) اسوه و الگویی کامل برای همه زنانی است که شیفته عفت و فضیلت هستند.


حجت السلام ˈماشالله عبدیˈ روز یکشنبه در آیین جشن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و حضرت امام خمینی(ره) که در سالن ورزشی شهر شهباز از توابع بخش قره کهریزشهرستان شازند برگزار شد افزود: حضرت زهرا بزرگترین الگوی زنان اسلامی و برای زنان افتخاری بزرگ است که ولادت این بانو به نام روز زن انتخاب شده است.
وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره)، حضرت فاطمه زهرا(س) را با تمام ابعاد وجودی به عنوان الگو در سطح جامعه اسلامی معرفی کردند و به این ترتیب تمدن اسلامی زنان پایه ریزی شد.
عبدی با بیان اینکه شناخت همه لحظات زندگی حضرت زهرا(س) برای مسلمانان ارزشمند است، تصریح کرد: باید با انجام اقدامات لازم فرهنگ فاطمی در جامعه نهادینه شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک اضافه کرد: همه انسان ها می توانند با تاسی از سیره این بانوی برجسته به سعادت ابدی دست یابند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان در تلاش برای جدا ساختن زنان از هویت اسلامی خود هستند، تصریح کرد: زنان و بانوان ایرانی باید با تاسی به حضرت زهرا(س) و الگوبرداری از ایشان این فتنه دشمنان را ناکام گذارند.
وی ادامه داد: زنان و دختران جامعه ما نیازمند الگوهای دینی و صحیح برای طی کردن مسیر زندگی ‏هستند که حضرت زهرا(س) بهترین الگو و نمونه برای آنهاست به همین دلیل ترویج فرهنگ فاطمی ‏را به عنوان محور برنامه هایمان در اولویت قرار داده ایم.
در این آیین فرمانده سپاه ناحیه شازند، بخشدار قره کهریز، شهردار شهباز ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شازند و جمعی از بانوان شهر شهباز حضور داشتند.ک/2
7111/560
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن