تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820970929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان ایرانی الگویی همچون حضرت فاطمه زهرا (س) دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه شیراز : زنان ایرانی الگویی همچون حضرت فاطمه زهرا (س) دارند نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه های نمازجمعه گفت: زنان ما الگویی مناسب همچون حضرت فاطمه (س ) دارند.
۱۳۹۳ شنبه ۳۰ فروردين ساعت 10:59



به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت : زنان ما الگویی مناسب همچون حضرت فاطمه (س ) دارند و این یک غنیمت بزرگ برای خانواده های اسلامی است .
آیت الله ایمانی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) افزود : جایگاه زن در قرآن مجید بسیار بالا است زیرا وظیفه زن انسان سازی است و اگر زنان انسان ساز را از ملت ها بگیرند همگان با شکست مواجه می شوند.
امام جمعه شیراز گفت : خوبی و بدی جامعه به زنان آن جامعه بستگی دارد و نظام استکباری که به این موضوع پی برده زنان را از خانه خارج کرد و به کارخانه و بازار کشاند.
وی افزود : با توجه به حملات دشمنان و تلاشهای آنان برای تسلط بر افکار و نوع زندگی باید فرهنگ اسلامی و ایرانی خود را حفظ کنیم.
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه فرهنگ ملت ایران هیچگاه دچار تزلزل نشده است گفت : با توجه به روحیه خاص ملت ایران که در طول تاریخ نمایان است فرهنگ این ملت چه قبل از اسلام و چه در دوران بعد از اسلام هیچگاه دچار گسست نشده است .
آیت الله ایمانی گفت : برای حفط فرهنگ اسلامی و ایرانی باید دو بحث را مد نظر قرار دهیم که در بحث اول باید قلم به دستان ، هنرمندان و فرهیختگان زشتیها و نازیبایی های تمدن صنعتی غرب را در قالب هنر به جامعه ارائه کنند و این مهم نه برای دفاع ، بلکه برای هجوم به فرهنگ غرب است زیرا فرهنگ آنها چیزی برای ارائه کردن به بشریت ندارد.
وی افزود : راه دوم نیز باید ارزش های اسلامی را در غالب های قابل فهم و جذاب برای کودکان آماده کرد.
امام جمعه شیراز افزود : مقابله با چالش ها و ناراحتی های موجود در جامعه تنها با تقویت بنیه دینی مردم ممکن است که برای این مهم نیز دو راه گسترش فرهنگ قرآنی و انجام نظارت همگانی موجود است.
آیت الله ایمانی گفت : باید فرهنگ قرآنی را در جامعه توسعه داد و این مهم وظیفه همگان است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن