تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814115552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شخصيت حضرت فاطمه زهرا (س) محدود به زمان خاصي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر حجت الاسلام توکلیان:
شخصيت حضرت فاطمه زهرا (س) محدود به زمان خاصي نيست
بوشهر-خبرگزاری مهر: سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان دشتي گفت: علو مقام حضرت زهرا عليها السلام تنها محدود به عصر حيات خود نبوده وشخصيت آن بانوی بزرگوارنیز محدود به زمان خاصي نيست.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید توکلیان روز شنبه در جمع هئیت های مذهبی شهرستان دشتی با گراميداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت:فاطمه (س) در نزد مسلمانان برترين و والامقام ترين بانوي جهان در تمام قرون و اعصار مي‌باشد و اين عقيده بر گرفته از مضامين احاديث نبوي است.
 
توکلیان ادامه داد: علو مقام حضرت زهرا (س) تنها محدود به عصر حيات آن بزرگوار نبوده و در تمامي اعصار جريان دارد.
 
توکليان تأکيد کرد: با توجه به همين مسئله است که پيامبر اکرم (ص) در کلامي ديگر صراحتاً فاطمه (س) را سرور زنان اولين و آخرين ذکر مي‌کند.
 
سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان دشتي بیان داشت: حضرت فاطمه برترين بانوي جهانيان است و در بين زنان از هر جهت، کسي داراي مقامي والاتر از ایشان نيست، پس شناخت سراسر زندگاني و تمامي لحظات حيات ایشان، از ارزش فوق العاده برخوردار است.
 



۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۱۵:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن