تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814742781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه نقاشیخط بسم الله الرحمن الرحیم درابرکوه افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایشگاه نقاشیخط بسم الله الرحمن الرحیم درابرکوه افتتاح شد یزد- ایرنا - نخستین نمایشگاه حروف نگاری و نقاشی خط آیه شریفه « بسم الله الرحمن الرحیم» اثر غلامعباس خاموشی در زورخانه پوریای ولی ابرکوه افتتاح شد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیش از 100 اثر غلامعباس خاموشی ابرقویی عضو انجمن خوشنویسان ایران برپا شده است و تا چهارم اردیبهشت ماه از ساعت 9 الی 12 صبح و 16 الی 20 عصر برای بازدید علاقمندان دایر است .
در این آیین امام جمعه ابرکوه گفت : هنر خطاطی هنری ممتاز و مطلوب است و این امتیاز زمانی بروز می شود که با وجاهت معنوی عجین باشد .
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی با تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و میلاد امام خمینی (ره) و روز زن اظهار داشت : زیباترین وجاهت معنوی بسم الله الرحمن الرحیم است .
این استاد هنرمند گفت: سه سال گذشته است که با استعانت از خداوند بزرگ آیه شریفه « بسم الله الرحمن الرحیم» را در قالب نقاشی خط ، حروف نگاری و تلفیقی از خطوط مختلف و خود ابتکاری شروع کرد .
غلامعباس خاموشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در این آثار از انوع رنگ های روغنی، پلاستیک، پاستل، مرکب های رنگی، رنگ های شیمیایی و طبیعی، قیر و بنزین و رنگ هایی به وسیله بعضی اشیاء و سبزیجات و میوه ها ساخته شده بکار رفته است .
وی با بیان اینکه خوشنویسی را با خطوط نستعلیق، شکسته نستعلیق و ثلث آغاز کردم، ادامه داد: علاقه زیادی به خطوط خود ابتکاری و تلفیقی دارم .ک3
7539/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن