تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802702003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي بيش از 100 برنامه ويژه سلامت براي شهروندان منطقه 22


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۹ب.ظ)
طي هفته سلامت برگزار مي شود؛ اجراي بيش از 100 برنامه ويژه سلامت براي شهروندان منطقه 22 اداره ي سلامت حوزه ي اجتماعي و فرهنگي منطقه ي 22، همزمان با فرارسيدن هفته ي سلامت بيش از 100 برنامه ي ويژه با شعار يک عمر سلامت با خودمراقبتي در پهنه ي شمال غرب تهران برگزار خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، يکم تا 7 ارديبهشت امسال ويژه ي برنامه هاي هفته ي سلامت با هدف ارتقاي سطح سلامت و تاکيد بر اصلاح روش هاي زندگي براي تامين سلامتي مردم همچنين جلب مشارکت و همکاري عمومي با توجه به نقش سلامت و پيشگيري براي داشتن جامعه اي سالم در تمامي مناطق پايتخت برگزار مي شود و منطقه 22 نيز در اين ميان بيش از 100 برنامه را براي شهروندان برگزار خواهد کرد.
قاسم مولايي شهردار منطقه ي 22 در اين باره گفت: هفته ي سلامت فرصتي است تا با بازنگري و نگاه مجدد به توانمندي ها، دستاوردها و انتظارات موجود براي پاسخگويي منطقي و شايسته به شهروندان، بازتواني مضاعف و در قالب يک برنامه ي منسجم و کلان همراه با ساير دستگاه هاي مسؤول در مسير تحقق سلامت مردم گام برداريم.
وي افزود: برپايي دهکده ي سلامت در مجموعه ي درياچه ي شهداي خليج فارس از اول تا 7 ارديبهشت همچنين برپايي همايش بزرگ پياده روي 5 هزار نفري با حضور وزراي بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، ورزش و جوانان، مديران ارشد شهرداري تهران و ديگر شهروندان در درياچه شهداي خليج فارس روز جمعه 5 ارديبهشت 93 از جمله برنامه هايي است که تدارک ديده شده و با حضور و مشارکت شهروندان اجرا مي شود.
به گفته ي شهردار منطقه ي 22، برگزاري همايش هاي علمي، برپايي پايگاه هاي سلامت همراه ويزيت پزشکي رايگان، ارائه مشاوره تغذيه، مشاوره روانشناسي، پايش قند و فشار خون و ...، برپايي پياده روي هاي نمادين، تست سرطان، انجام تست BMI، برگزاري تئاترهاي آموزشي، تهيه و توزيع بسته هاي سلامت، برگزاري مسابقات ورزشي، برگزاري تورهاي گردشگري، تقدير از فعالان عرصه سلامت، پايش قند و فشار خون، عيادت از بيماران، بازديد از درمانگاه ها و بيمارستان ها همچنين برگزاري جشنواره هاي غذاي سالم، برگزاري کلاس هاي آموزشي با توجه به روز شمار هفته سلامت و عناويني چون نقش رسانه در ترويج خودمراقبتي، نهادها در ترويج خودمراقبتي، خود مراقبتي از طريق تغذيه سالم، چگونگي مبتلا شدن به بيماريها مختص ناقلين، شناخت انواع موجودات کوچک ناقل، خود مراقبتي و بهره مندي سلامت و تغذيه نوجوانان، خانواده و خود مراقبتي، سرطان سينه، راه هاي پيشگيري از بيماري هاي مسري و ... در سراهاي محله ها، مساجد، مدارس، دبيرستان ها و بوستان ها در منطقه ي 22 از ديگر برنامه هايي است که طي اين هفته برگزار خواهد شد.
شهروندان مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر از زمان برگزاري اين برنامه ها به خانه هاي سلامت محله هاي 9گانه منطقه مراجعه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن