تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813264364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقابله با حضور ابوطالبی در سازمان ملل ناشی از خصم آمریکا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا: مقابله با حضور ابوطالبی در سازمان ملل ناشی از خصم آمریکا است تهران- ایرنا- اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا با صدور بیانیه ای ضمن انتقاد از مقابله آمریکا با حضور نماینده ایران در سازمان ملل مطرح کرد: صادر نکردن روادید برای حضور حمید ابوطالبی نشان دهنده موضع خصمانه آمریکا نسبت به ایران است.


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا دراین بیانیه آمده است: دولت آمریکا، طبق توافق سال 1946متضمن شده است که مستقل از روابط خود با دولت های عضو سازمان ملل، نسبت به صدور روادید برای نماینده آن ها اقدام کند؛ حال امروز وقیحانه از این اهرم استفاده می کند تا صدای مخالفین سیاست های خود را در جهان خاموش سازد.
این اتحادیه دولت را یکی از مقصران این اتفاق دانسته و مطرح کرده است: با وجود اینکه پیش از این، ناصحان دولت پوشیده نسبت به این انتصاب هشدار داده بودند و عواقب این موضوع را متذکّر شده بوند، متاسفانه اولویت های جناحی و تقسیم کردن پست ها براساس خط و ربط های سیاسی، باعث به وجود آمدن تنشی کاملا بی دلیل شده ست.
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا از این اتفاق به عنوان زنگ خطری برای توافق ژنو یاد کرده و آورده است: امروز اگر اصرار نسبت به این انتصاب باعث اعمال محدودیت بر فعالیت نماینده ایران در سازمان ملل شود، حضور و تاثیرگذاری کشورمان در این نهاد بین المللی تا مدتی با ناهمواریی هایی همراه خواهد بود؛ با این حال این سوال مطرح است که اگر نسبت به تعویض نماینده پیشنهادی اقدام شود، چه کسی پاسخگوی عزّت، استقلال و آبروی ملّت ایران است؟
در این بیانیه آمده است: به آن دسته از انقلابیونی که امروز از گذشته انقلابی خود فاصله گرفته اند صلاح کار را در چانه زنی و مسامحه با قدرت های استعماری می دانند باید گفت که این مسیر عاقبتی جز زبونی و خفت ندارد.
فراهنگ**9303**
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن