تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806376873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج هزار گلستانی از خدمات مشاوره و هدایت آموزشی بهره مند شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پنج هزار گلستانی از خدمات مشاوره و هدایت آموزشی بهره مند شدند گرگان - ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با بیان اینکه آگاه شدن متقاضیان مهارت مهمترین مرحله مهارت آموزی است، گفت: در سال گذشته پنج هزار گلستانی از خدمات مشاوره و هدایت آموزشی بهره مند شدند.


به گزارش ایرنا، ˈابوالفضل تیراندازˈ روز شنبه درگفت وگوی خبری در این زمینه اظهار کرد: این تعداد شامل سه هزار و 900نفر مرد و یکهزار و 100نفر زن بودند که از خدمات واحد مشاوره و هدایت آموزشی این اداره کل استفاده نمودند.
وی با تاکید بر انتخاب درست و صحیح حرفه های آموزشی جهت یادگیری از سوی مخاطبان افزود:‏‏ مهمترین وظیفه سازمان، ارائه دوره های آموزشی مهارت و فناوری براساس تقاضا و نیاز بازار کار است و در این میان مشاوره و هدایت آموزشی در برنامه ریزی آموزشی و هدایت به سمت اشتغال مهم می باشد.
تیرانداز با بیان اینکه آینده شغلی افرادی که به مراکز آموزش فنی و حرفه ای مراجعه می کنند ، در گرو مشاوره و هدایت آموزشی صحیح و هدفمند و بر مینای شناخت ابعاد شخصیتی و کارآفرینی آنان است، گفت:‏‏ یکی از وظایف مهم این واحد رهگیری افرادی است که در مراکز آموزش فنی و حرفه ای از آموزش های مهارتی برخوردار شده اند.
به گفته وی، در سال 1392، نزدیک به پنج هزار نفر از مهارت آموختگان رهگیری شدند که دو هزار و 160نفر آنان ( 44 درصد ) به اشتغال پایدار دست یافته اند.
تیرانداز با اشاره به نتایج حاصله از فرآیند رهگیری انجام شده، کمبود فرصت شغلی و فقدان سرمایه کافی را بیشترین عامل در عدم اشتغال کارجویان مهارت آموخته جویای کار دانست.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان همچنین از واحد مشاوره و هدایت آموزشی به عنوان حلقه اتصال آموزش و اشتغال نام برد و تصریح کرد:‏‏ این واحد باید از آخرین تغییرات بازار کار، منابع انسانی، نرخ جذب شاغلین در ارتباط با شغل خود و زمان انتظار برای جذب در یک شغل مطلع باشد.‏
وی در پایان با اعلام شروع فاز دوم طراحی و پیاده سازی سامانه مشاوره آموزشی و هدایت شغلی معلولین با هدف ارائه خدمات بهتر، دقیق تر و گسترده تر به جامعه هدف بویژه جامعه نیازمند حمایت، با تاکید بر ضرورت گسترش هرچه بیشتر خدمات مشاوره افزود:‏‏ تلاش بر این است که تمامی اقشار جامعه فرصت استفاده از این خدمات را داشته باشند.
تیرانداز اضافه کرد: متقاضیان می توانند با توجه به نیاز خود از کلیه خدمات مشاوره ای نظیر تست های سنجش رغبت شغلی، بازدید از کارگاه های آموزشی مراکز، مذاکره با مشاورین و ارائه بسته های اطلاع رسانی رشته ها و مراکز استفاده نمایند.
واحد مشاوره و هدایت آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از ابتدای سال 1388 راه اندازی شده و هم اکنون در کلیه مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان فعال است.
601
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن