تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820405108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی هزار نقطه مبدا و مقصد دوچرخه سواری در شهر تهران/توسعه خطوط دوچرخه سواری به صورت ایزوله شده مدنظر شهرداری نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون شهردار تهران خبر داد:
شناسایی هزار نقطه مبدا و مقصد دوچرخه سواری در شهر تهران/توسعه خطوط دوچرخه سواری به صورت ایزوله شده مدنظر شهرداری نیست
تشکری هاشمی از شناسایی هزار نقطه شهر تهران به منظور توسعه نقاط مبدا و مقصد و محورهای دوچرخه سواری در سطح مناطق 22 گانه خبر داد و گفت: توسعه تعداد مسیرهای دوچرخه سواری در سطح شهر اولویت شهرداری در سال 93 است .


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تشکری هاشمی اظهارکرد: با توجه به اینکه در شهر تهران با محدودیت هایی به لحاظ ترافیکی مواجه هستیم، امکان توسعه خطوط دوچرخه به عنوان خطوط ایزوله شده وجود ندارد لذا توسعه خطوط دوچرخه سواری به صورت ایزوله شده مد نظر شهرداری تهران نیست .

معاون شهردار تهران با بیان اینکه تصمیمی برای جایگزینی مد حمل و نقلی دوچرخه به جای استفاده از تاکسی و اتوبوس نیست، گفت: در معابر شهری تلاش می شود با نشانه گذاری ها مسیر دوچرخه سواری برای شهروندان مشخص شود چرا که معتقدیم دوچرخه باید به عنوان وسیله ای در فاصله  بین مبدا و مقصد و حدفاصل ایستگاه های حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرد .

وی تصریح کرد: دوچرخه به عنوان مدل حمل و نقل بین ایستگاه هایی و نقاط توزیع سفر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به طوری که با مطالعات صورت گرفته تمامی مناطق به مقوله گسترش مسیرهای دوچرخه سواری ورود پیدا کرده اند .

وی با بیان اینکه به لحاظ کمی اکنون به مرز 10 هزار دوچرخه در سطح شهر رسیده ایم، گفت : تلاش می شود هزار نقطه شناسایی شده ویژه استفاده از دوچرخه به عنوان مبدا و مقصد در سال جاری به ایستگاه های دوچرخه مجهز شوند.

معاون شهردار تهران افزود: به منظور وارد کردن و یا تولید دوچرخه به دنبال اسپانسر و سرمایه گذار هستیم و چنانچه شرکتی آمادگی تولید دوچرخه را دارد از همکاری با تولید کنندگان استقبال می کنیم .

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن