تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814693845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات و ايثار‌گري ارتش در پيشگاه خداوند نزد ملت ايران مورد تقدير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۴۴ق.ظ)
استاندار لرستان : خدمات و ايثار‌گري ارتش در پيشگاه خداوند نزد ملت ايران مورد تقدير است استاندار لرستان گفت:خدمات و ايثار‌گري ارتش در پيشگاه خداوند نزد ملت ايران مورد تقدير است.
به گزارش خبرگزاري موج، هوشنگ بازوند صبح امروز در مراسم رژه نيروهاي ارتش جمهوري اسلامي ايران در خرم‌آباد ضمن گراميداشت 29 فروردين روز حماسه‌آفريني نيروي زميني و تبريک اين روز به همه نيروهاي مسلح به خصوص ارتشيان دلاور‌مرد، اظهار کرد: روز ارتش به تعبير مقام معظم رهبري جزء خاطره‌هاي ماندگار و تاريخي در ايران اسلامي است.
بازوند خاطرنشان کرد: نقش نيروهاي مسلح به‌خصوص ارتش در حفاظت و صيانت از نظام و انقلاب قبل و بعد دفاع مقدس قابل کتمان نيست.
استاندار لرستان تصريح کرد: تقديم 48 هزار شهيد ارتش جمهوري اسلامي ايران از فرزندان دلاور خود يکي از امتيازهاي ويژه اين نيروهاي بوده است.
اين مسئول يادآور شد: ارتش ايران اسلامي نيروهايي مردمي و متکي بر ولايت فقيه دارد زيرا ارتش شهرت و اقتدار جهاني دارد.
استاندار لرستان گفت: خدمات و ايثار‌گري ارتش در پيشگاه خداوند نزد ملت ايران مورد تقدير است.
وي اظهار کرد: 29 فروردين روز حماسه، ايثار و اقتدار ارتش است که زير چتر ولايت فقيه همواره در دنيا مطرح است.
استاندار لرستان اذعان کرد: ما امروز به ارتش خود که زير پرچم ولايت فقيه از نظام و انقلاب دفاع مي‌کنند افتخار مي‌کنيم و رمز موفقيت و ثبات اين نيروهاي مسلح را تبعيت از ولايت و رهبري مي‌دانيم.
بازوند گفت: نيروهاي مسلح به ويژه ارتش بايد همانند 8 سال دفاع مقدس توان خود را در مقابله جنگ نرم و جبهه‌هاي فرهنگي و اقتصادي به کار بگيرند.
اين مسئول اظهار کرد: امروز ارتش جمهوري اسلامي ايران با تکيه بر توان داخلي و در سايه توکل به خدا همواره موفق و در دنيا به ثبات رسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن