تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799033084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش گاردین از لغو ماموریت ناوهای ارتش ایران برای نزدیک شدن به مرزهای آمریکا و به چالش کشیده شدن مذاکرات هسته‌ای بر سر ماجرای ابوطالبی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
گزارش گاردین از لغو ماموریت ناوهای ارتش ایران برای نزدیک شدن به مرزهای آمریکا و به چالش کشیده شدن مذاکرات هسته‌ای بر سر ماجرای ابوطالبی

گزارش گاردین از لغو ماموریت ناوهای ارتش ایران برای نزدیک شدن به مرزهای آمریکا و به چالش کشیده شدن مذاکرات هسته‌ای بر سر ماجرای ابوطالبی
سایت روزنامه گاردین در گزارشی به نشانه‌های مثبت اخیر در روابط ایران و آمریکا اشاره کرده و می نویسد: ممکن است چالش تهران-واشنگتن بر سر ابوطالبی بر مذاکرات هسته‌‎ای تاثیرگذار باشد.
به گزارش نامه نیوز، در میانه مذاکرات سخت دیپلماتیک، خبرگزاری فارس در گزارشی به لغو ورود ناوهای ارتش ایران به آب های بین المللی خبر داد.

پس از چند هفته دیپلماسی میان نمایندگان ایرانی و آمریکایی، خبرگزاری فارس در ایران روز یکشنبه با انتشار گزارشی اعلام کرد که به دستور ارتش ایران ورود ناوهای نظامی این کشور به آب های بین المللی و اقیانوس اطلس با هدف نزدیک شدن به مرزهای آبی آمریکا لغو شده است. این طرح قرار بود در پاسخ به حضور ناوهای آمریکایی در خلیج فارس انجام بگیرد.

فرمانده ارشد نیروی دریایی ایران در فوریه گذشته اعلام کرد که ناوهای ارتش ایران به سمت مرزهای آبی آمریکا در اقیانوس اطلس فرستاده خواهند شد. وزارت دفاع آمریکا پنتاگون نیز در این باره عنوان کرد که این موضوع نگران کننده نیست و بسیاری از کشورها در آب های بین المللی اقیانوس عملیات نظامی برگزار می کنند.

حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران روز یکشنبه در گفت وگوی با فارس گفت که به دلیل تغییر در برنامه ریزی، نیروهای دریایی گروه 29 به سمت آب های بین المللی در اقیانوس اطلس حرکت نمی کنند و این ماموریت احتمالا به یک گروه دیگر واگذار خواهد شد.

وی دلیلی برای این کار عنوان نکرد.

آمریکا و متحدانش به طور منظم مانورهای نظامی در خلیج فارس برگزار می کنند.

این خبر اندکی پس از انتشار خبر لغو حکم اعدام شهروند ایرانی آمریکایی زندانی در ایران به اتهام مشارکت و همکاری با سیا، اعلام شد. امیر حکمتی، شهروند ایرانی آمریکایی گفت که حکمش به تصمیم دادگاه عالی، از اعدام به تحمل 10 سال زندان کاهش یافته است.

تخفیف حکم امیر حکمتی نشانه مثبتی در روابط ایران و آمریکا محسوب می شود اما بحثی که هم اکنون بر سر نماینده جدید ایران در سازمان ملل در جریان است تهدیدی برای به چالش کشیدن مذاکرات هسته ای محسوب می شود. «حمید ابوطالبی» دیپلمات ایرانی و سفیر جدید ایران در سازمان ملل متحد به اتهام ارتباط با حادثه حمله به سفارت آمریکا در تهران در سال 1979 و گروگانگیری دیپلمات ها و کارمندان آمریکایی از ورود به آمریکا منع شده است. تهران اما از معرفی سفیر جدید خودداری کرده است.

سامانتا پاور، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد اما در حاشیه این موضوع عنوان کرد مذاکرات هسته ای با ایران ادامه خواهد داشت و تحت تاثیر تصمیم واشنگتن در ممنوعیت ورود سفیر جدید ایران در سازمان ملل متحد قرار نخواهد گرفت.

وی در سخنانی در ادامه انتخاب حمید ابوطالبی به این سمت را غیرقابل پذیرش عنوان کرد و گفت که تهران باید کسی دیگری را برای حضور در این سمت معرفی کند. این در حالی است که ابوطالبی تاکید کرده است که مشارکتش در حادثه سفارت در سال 1979 محدود به مذاکره و ترجمه بود.







1393/1/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن