تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنتی :هیچ ناشر دارای مجوز وزارت ارشاد برای حضور در نمایشگاه کتاب ممنوعیتی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جنتی :هیچ ناشر دارای مجوز وزارت ارشاد برای حضور در نمایشگاه کتاب ممنوعیتی ندارد تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریای بازدید از روند آماده سازی مصلای امام خمینی(ره) برای میزبانی از نمایشگاه بیست و هفتم کتاب تهران گفت: هیچ ناشر دارای مجوز از وزارت ارشاد برای حضور در نمایشگاه کتاب ممنوعیتی ندارد.


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشد اسلامی، علی جنتی روز پنجشنبه با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از روند آماده سازی محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به برگزاری این نمایشگاه به عنوان رخداد بزرگ فرهنگی کشور گفت: تلاش و کوشش شبانه روزی برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه کتاب تهران ارزش این همه تلاش را دارد.
وی افزود: امسال برای حضور تمامی ناشرانی که به طور قانونی کتاب های خود را چاپ کرده اند هیچ ممنوعیتی نداریم و با برنامه ریزی های صورت گرفته از همه ناشران برای مشارکت و حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.
جنتی ادامه داد: هر ناشری بر اساس توانایی ها و چاپ آثار جدید و قدیم خود که دارای مجوز چاپ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ امکان حضور در بیست و هفتمین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را دارد.
وی گفت: تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی کشور با بهترین وضعیت اداره و مدیریت است تا بتوانیم بیشترین بهره را که همان تعالی فرهنگ جامعه است از آن داشته باشیم.
جنتی اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه سعی شده است ناشران بیشتری از داخل و خارج از کشور برای عرضه آثار خود در این رویداد بین المللی حضور داشته باشند.
وی با اشاره به سازه های نمایشگاه افزود: با توجه به باران ها و بادهای موسمی که هر ساله در اردیبهشت ماه و همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب وجود دارد، تدابیر و تدارکات لازم در جهت اینکه این مشکلات آسیبی به فضای نمایشگاه نزند اندیشیده و اجرا شده است.
جنتی گفت: همواره در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال خریداری کتاب هایی که دارای ارزش های دینی و ملی بالا هستند برای تجهیز کتابخانه های عمومی کشور هستیم و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب های نفیسی که جنبه آلبوم دارند را برای اهدا به میهمانان خارجی با هدف معرفی تمدن و فرهنگ دیرینه کشورمان خریداری می کند.
وی ضمن اشاره به همکاری های شهرداری منطقه در برگزاری این رخداد بزرگ فرهنگی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال تهیه تفاهم نامه ای جامع با سازمان شهرداری تهران است که در صورت اجرا مبنای خوبی برای تمامی همکاری ها در همه بخش ها می شود.
در این مراسم بابک دربیکی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جنتی را همراهی می کرد و محمد الله یاری معاون فرهنگی و اجرایی نمایشگاه، علی شجاعی صائین مشاور علمی نمایشگاه، محمدرضا وصفی مدیر کمیته بین الملل نمایشگاه و جمعی از مدیران نمایشگاه حضور داشتند و گزارشی از روند آماده سازی محل برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارایه دادند.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
فراهنگ**9266
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن