تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820457593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمندر: گسترش فولاد می توانست جایگاهی بهتر از دهمی داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سمندر: گسترش فولاد می توانست جایگاهی بهتر از دهمی داشته باشد تبریز - ایرنا - مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: تیم فوتبال این باشگاه می توانست در لیگ برتر سیزدهم جایگاهی بهتر از دهمی داشته باشد.


به گزارش روز پنج شنبه روابط عمومی این باشگاه، غلامرضا سمندر با بیان اینکه جایگاه ما در پایان لیگ امسال بد نبود، افزود: اما اعتقاد دارم با ویژگی هایی که باشگاه ما دارد و امکانات مناسب می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
وی اظهارکرد: در هر حال امسال اولین دوره ای بود که ما در لیگ برتر شرکت می کردیم و جایگاه ما در پایان لیگ تا حدودی مناسب بود.
سمندر ادامه داد: باشگاه گسترش فولاد به عنوان یک موسسه خصوصی زیرساخت های خوبی دارد و ثبات مدیریت هم باعث می شود برای فصل آینده اشتباهات این فصل را کاهش و عملکرد بهتری از خود نشان دهیم.
وی یکی از ویژگی های گسترش فولاد تبریز را جوان گرایی عنوان کرد که این اقدام در لیگ سال آینده ادامه خواهد داشت.
سمندر گفت: ما امسال آکادمی باشگاه را ایجاد کردیم و برای فصل آینده سرمایه گذاری بهتری بر روی آن انجام می دهیم تا به یاری خداوند در فصل های آینده از آکادمی نفرات بیشتری در ترکیب اصلی تیم بزرگسالان به کار گرفته شود.
وی درباره وضعیت ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز نیز اظهار کرد: فصل آینده ورزشگاه خود را تکمیل می کنیم چون در زمینه نور و رختکن ها مشکلات هنوز وجود دارد.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با اشاره به برگزاری منظم لیگ سیزدهم، گفت: این لیگ نظم خاصی داشت که باید از آقای تاج و سایر دست اندرکاران سازمان لیگ تشکر کنیم اما بدی هایی هم در این لیگ وجود داشت که باید آسیب شناسی شود.
سمندر کاهش قابل توجه تماشاگران را از جمله آسیب های مهم لیگ سیزدهم عنوان کرد.
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در اولین سال حضور خود در لیگ برتر با کسب 32 امتیاز در رده دهم جدول لیگ شانزده تیمی قرار گرفت.
7236/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن